Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Документування діяльності, організація документообігу, побудова інформаційно-пошукової системи
Розділ 2. Формування та зберігання справ в установі
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Висновок:
Отже, проаналізувавши усе вищевикладене, можна зробити наступні висновки та узагальнення.
Було з’ясовано, що діяльність управлінських працівників пов’язана з діловодством - створенням, прийманням-передаванням, зберіганням, опрацюванням документів. Раціональна організація діловодства дає змогу забезпечити ефективний обмін інформацією на підприємстві і прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Діловодство є сферою практичної діяльності, що документально забезпечує функціонування кожного державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації.
Діяльність управлінських працівників пов’язана з діловодством - створенням, прийманням-передаванням, зберіганням, опрацюванням документів. Раціональна організація діловодства дає змогу забезпечити ефективний обмін інформацією на підприємстві і прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Діловодство – це діяльність управлінських працівників щодо створення документів та організації роботи з ними.
Було доведено, що основною функцією діловодства підрозділів і працівників є організація раціонального документообігу, що передбачає організацію руху документів з моменту їх одержання або створення до завершення виконання або відправлення. Правильна організація документообігу сприяє оперативному проходженню документів в апараті управління, позитивно впливає на управлінський процес у цілому.
Шляхами вдосконалення процесів роботи з документами ТЦ «Луганськ Сіті Центр» є:
- повна автоматизація та комп’ютеризація діловодних процесів, що дозволить уніфікувати технології в організації роботи з документами, прискорити процеси обробки, пошуку, зберігання та передавання інформації;
- спрощення та повна уніфікація і стандартизація в оформленні документів та їх елементів, вироблення єдиних науково обгрунтованих правил підготовки та оформлення документів. Адже при докладному розгляді та порівнянні оформлення однойменних документів споріднених установ чи навіть в рамках однієї організації можна спостерігати досить істотні відмінності;
- вдосконалення переліку документів галузі, що дасть можливість уявити обсяг і склад документаційної діяльності, виробити єдині вимоги до оцінювання документів;
- раціоналізація документування, тобто створення документів з більшою інформаційною місткістю.
Забезпечити високий рівень документування управлінської інформації дозволяє застосування норм національного стандарту на організаційно-розпорядчу документацію, збірників уніфікованих форм на цю та іншу управлінську документацію. Раціональним є застосування електронних шаблонів видів документів, які створюють у діяльності ТЦ «Луганськ Сіті Центр», що дозволяє підвищити рівень складення текстів, оформлювання інших реквізитів документа, уніфікувати та прискорити процес підготовки службових документів.
Основними перспективними напрямами документаційного забезпечення діяльності ТЦ «Луганськ Сіті Центр» слід вважати: використання електронних інформаційних ресурсів, зокрема веб-ресурсів, а також засобів Інтернет.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com