перейти на сайт>>

Звіт з практики по маркетингу (на прикладі ВАТ “Коровай”)

ID роботи: 1228
Тип роботи:
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

1 Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства
2 Ознайомлення зі специфікою діяльності маркетингових служб на підприємствах
3 Організація, здійснення, аналіз маркетингових досліджень
3.1 Система обробки інформації
3.2 Система прогнозування попиту споживачів
3.3 Розробка рекомендацій на основі маркетингових досліджень
4 Товарна політика підприємства, управління асортиментом, життєвий цикл товару
5 Маркетингова цінова політика підприємства
6 Канали розподілу і ефективність їх діяльності
7 Маркетингова комунікаційна політика підприємства
7.1 Організація рекламної кампанії
7.2 Організація паблік рилейшнз
7.3 Система стимулювання збуту
7.4 Організація особистих продажів і пропаганди
8 Планування маркетингової діяльності
9 Контроль за виконанням маркетингових заходів
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури



Висновок:

У даній роботі був розглянутий процес управління організацією на основі аналізу діяльності підприємства ВАТ „Коровай“, що здійснює виготовлення хлібобулочних, макаронних і кондитерських виробів.
В процесі планування були вироблені цілі підприємства ВАТ „Коровай“ і стратегія її поведінки, що забезпечує досягнення поставлених цілей, були проаналізовані сильні і слабкі сторони підприємства, що дозволяють вчасно скоректувати цілі і завдання організації, визначити внутрішні можливості, потенціал, на яких підприємство може розраховувати в конкурентній боротьбі. Так само були проаналізовані зовнішні чинники, що впливають на діяльність підприємства.
Для вирішення стратегічних завдань була створена структура підприємства і розподілені всі повноваження, що забезпечують ефективні взаємини між підрозділами підприємства.
Наявне обладнання не дозволяє застосовувати сучасні технології, які забезпечують ресурсозбереження і відповідають вимогам споживача (смакові якості, продовження термінів свіжості, упаковка і нарізка).
Хлібопекарська промисловість знаходиться в конкурентному середовищі, в якому паралельно працюють підприємницькі структури, а відсутність в Україні хлібопекарського обладнання європейського рівня не дозволяє виробляти продукцію відповідної якості.
В процесі вивчення функції контролю були розроблені процедури, направлені на конкретну реалізацію організацією своїх цілей.
До 2015 року підприємство ВАТ „Коровай“ хоче реалізувати мету по розширенню ринків збуту. При цьому рекламувати продукцію необхідно не тільки на території Луганської області, але і за її межами.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: