перейти на сайт>>

Зміст і методика логопедичної роботи з усунення порушень вимови Л, Л’

ID роботи: 5218
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ

1. ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ правильної вимови звуків л, л'

1.1. Особливості артикуляції приголосних звуків

1.2. Передумови та етапи логопедичної роботи з подолання вад звуковимови

1.3. Правильна артикуляція  та порушення вимови звуків л, л'

2. Характеристика методики  логопедичної роботи з усунення порушень вимови звуків Л, л'

2.1. Дослідження видів порушень вимови звуків л, л' у мові дошкільників

2.2. Виправлення вад вимови звуків л, л'

2.3.  Ефективність формування правильної вимови звуків у дітей дошкільного віку

Висновок

Список літератури

Додатки



Висновок:

Для успішної корекційної логопедичної роботи необхідний комплексний підхід до навчання і корекції мовних порушень. З цією метою повинні бути об'єднані зусилля всіх фахівців, а також батьків дітей, що мають порушення мовлення.

Робота з дитиною повинна бути динамічною і емоційно приємною. З цією метою ми вирішили декілька урізноманітити роботу з дітьми.

Пропонуємо вашій увазі ряд нетрадиційних вправ для розвитку слухової уваги і фонематичного  сприйняття, мовного дихання, тонкої артикуляційної моторики, загальної координації рухів. Вправи прості і не вимагають спеціальних навичок. Вони можуть виконуватися як логопедом так вихователем і батьками.

У психічному розвитку дитини мовлення має велике значення, виконуючи три головні функції: комунікативну, узагальнюючу й регулюючу.

Відхилення в розвитку мовлення відбиваються на формуванні всього психічного життя дитини. Вони утрудняють спілкування з навколишніми, нерідко перешкоджають правильному формуванню пізнавальних процесів, впливають на емоційно-вольову сферу. Під впливом мовленевого дефекту часто виникає ряд вторинних відхилень, які утворюють картину аномального розвитку дитини в цілому. Вторинні прояви мовленевої недостатності переборюються педагогічними засобами, і ефективність їхнього усунення прямим образом пов'язана з раннім виявленням структури дефекту.

Подолання й попередження мовленевих порушень сприяють гармонійному розгортанню творчих сил особистості, відстороняють перешкоди для реалізації її суспільної спрямованості, придбання знань. Тому логопедія, будучи областю дефекттології, в той час беруть участь у рішенні загально педагогічних завдань.

Спеціальне навчання в логопедії тісно пов'язане з корекційно-виховним впливом, напрямок і зміст якого визначаються залежністю мовленевих порушень від особливостей інших сторін психічної діяльності дитини.

Логопедія має тісні міждисциплінарні зв'язки з іншими науками, насамперед із психологією, педагогікою, лінгвістикою, психолінгвістикою, мовознавством, фізіологією мовлення, різними областями медицини.

Комплексний підхід до вивчення й подолання мовленевих порушень припускає знання теоретичних досягнень кожної з вищезгаданих галузей науки, координовану розробку практичних заходів.

Корекція мовленевих дефектів у дітей здійснюється методами навчання й виховання. Велике значення має вміле використання загально-дидактичних принципів, розроблених у загальній і дошкільній педагогіці.

У логопедії розроблені різні форми впливу: виховання, навчання, корекція, компенсація, адаптація, реабілітація. У дошкільній логопедії переважно використовуються виховання, навчання й корекція.

Отже, величезне значення для здійснення повноцінного логопедичного впливу має рівень педагогічної кваліфікації вихователя й логопеда. Працюючи зі складними контингентом дітей, педагог повинен мати професійні знання в області логопедії й дефектології, добре знати психологічні особливості дітей, проявляти терпіння й любов до дітей, постійно відчувати громадянську відповідальність за успіх їхнього навчання, виховання й підготовки до життя й роботи.

Ефективність запропонованої методики підтвердив контрольний експеримент, під час якого було виявлено різке скорочення порушень вимови звуків л, л' у дошкільників.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: