Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
Вступ
1. Аналіз вітчизняних наукових досліджень проблем гендерних відносин та гендерної рівності
2. Поняття, соціально-правова природа гендеру, гендерних відносин та гендерної політики
3. Нормативно-правове регулювання гендерних відносин в Україні
4. Проблеми реалізації гендерної політики в Україні
Висновки
Законодавство та література
Висновок:
Таким чином, питання гендерної рівності чоловіків та жінок – це питання суспільного та правового розвитку країни, рівня демократії на її теренах і навіть національної безпеки усієї держави; від оптимального вирішення питання гендерної рівності залежить майбутнє України.
Як висновок слід зазначити, що Україна має доволі широку правову базу, яка регламентує усі питання гендерної рівності; але законодавчої фіксації принципу рівності між чоловіками та жінками недостатньо для того, щоб впровадити його в життя: наша держава повинна вжити сукупність соціально-правових заходів задля того, щоб суспільство відійшло від сформованих стереотипів і остаточно зрівняло в правах чоловіка та жінку. З іншого ж боку влада не повинна оминати своєю увагою і чоловічу половину населення, скорегував дискримінуючи норми в законодавстві і створив цілу базу спеціального законодавства з приводу прав чоловіків.
Рівність визначається в юридичній літературі як один основних принципів конституційно-правового статусу людини і громадянина.
До нормативно-правових актів національного рівня, що врегульовують відносини у сфері державної гендерної політики в Україні, належить, передусім, Конституція України. Україна згідно з вимогами вищезгаданої Конвенції ООН включила принцип рівноправності жінок і чоловіків до Конституції України, відповідні норми якої є основою подальшого розвитку гендерного законодавства.
Конституція України визнає, що всі люди є вільні й рівні у своїй гідності та правах (ст. 21). Водночас, за Конституцією не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками статі.
З прийняттям Основного Закону конституційно-правове регулювання рівних прав та можливостей жінок і чоловіків в Україні не тільки не завершилося, а навпаки, активізується й поглиблюється завдяки конкретизації відповідних конституційних норм у кодексах, законах, постановах, указах, розпорядженнях та інших правових актах національного рівня.
Отже, з огляду на викладене, можна підкреслити, що не зважаючи на існування у свідомості суспільства певних стереотипів, так званого гендерного суб’єктивізму, усе ж природна цінність людини та її потреб і можливостей сьогодні явно долає вказані вище перепони. Те, що невіддільне від людини та її сутності, її невід’ємні природні права, які тривалий час навіть не були передбачені законодавчо, отримує сьогодні перемогу над «буквою закону», оживаючи і у свідомості людей, і у реальному житті, і на законодавчому рівні. Однак недосконалим ще залишається механізм впровадження принципу гендерної рівності на особистісному рівні людини, взаємовідносин між статями в межах сім’ї та побуту. Засоби масової інформації переповнені фактами насилля та жорстокості у цих, прихованих від очей спільноти, сферах особистого життя.
Зазначене потребує кропіткої роботи політичних діячів держави та їх глибокого переконання й усвідомлення, що гендерна рівність є однією з цінностей, на яких будується правова держава.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com