перейти на сайт>>

КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисицпліни „Маркетинг” варіант №23

ID роботи: 7337
Тип роботи:
Об'єм: 16 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

23. Маркетингові дослідження, етапи проведення

53. Етапи процесу ціноутворення

83. Принципи функціонування каналів розподілу

Задача 23

Торговельне підприємство впроваджує деякі заходи стимулювання збуту товарів. Першим заходом було використання реклами, а саме реклами у пресі:

Таблиця. Вихідні дані дослідження ЗМІ

Найменування газети

Тираж, тис. прим.

Вартість рекл. шпальти, ум. од.

Коефіцієнт обігу

Вт

Вк

1.

Бізнес

75

750

2,3

10,00

4,35

2.

Вечірній Київ

135

400

2,5

2,96

1,19

3.

Голос України

600

510

2,7

0,85

0,37

4.

Ділова Україна

650

510

2,1

0,78

0,31

5.

Киевские Ведомости

750

700

2,6

0,93

0,36

6.

Ріо

930

1020

2,5

1,10

0,44

Для рекламування був обраний тижневик "Бізнес". Чи погодитесь Ви з даним рішенням? Якщо ні, то визначте найбільш ефективний носій рекламного звернення.

Задача 67

Визначити успіх (неуспіх) рекламної кампанії, проведеної ВАТ «Сиверія» (м. Суми) та даними проведених цим підприємством ринкових досліджень.

Таблиця. Дані проведених ринкових досліджень

№ п/п

Показник

Значення показника

1

Відгук респондентів на друковану рекламу

6% від загальної чисельності населення Сумської області

2

Відгук респондентів на рекламу по радіо

3% від загальної чисельності населення Сумської області

3

Загальний тираж друкованих ЗМІ, де продавалась реклама

140 тис. прим.

4

Кількість мешканців Сумської області, охоплених мережею телебачення і радіомовлення, де подавалась реклама

1424700 осіб

5

Середня вартість покупки

1,08 грн. за пляшку

6

Обсяг реалізованої продукції

2665100 грн.

7

Розмір коштів, що виділені на рекламу, (відсоток від обсягу продажу)

2%

Задача 51

Визначте, чи вигідно виробнику знизити ціну на 0,2 грн., якщо поточна ціна товару - 3 грн., плановий обсяг продажу - 1 млн. шт. Відомо, що конкуренти слідом за фірмою також знизять свої ціни. Показник еластичності попиту за ціною - 1,6.

Використана література



Висновок:

Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 12 років. Тел.: 050-102-29-21, 093-826-45-66, 096-943-16-46 natvik78@yandex.ru


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: