перейти на сайт>>

Контрольна робота з дисциплині “Маркетингова політика” варіант 2

ID роботи: 4540
Тип роботи:
Об'єм: 22 стор.
Вартiсть: 30 грн.


Змiст:

2. Функції каналів розподілу

12. Класифікація і характеристика посередників промислового ринку

22. Формування і розміщення державних замовлень.

32. Конкуренція в каналах розподілу

Завдання 3

Визначення оптимального розміру виконання замовлень.

Підприємство, яке виробляє гумові килимки для автомобілів, реалізує за рік великому споживачеві (потужній оптовій фірмі) S=17 тис. килимків.

Витрати на поставку одного килимка, який замовляють, становлять А=2,3 грн., а утримання на складі одного килимка обходиться підприємству в і=50 коп./килимок.

1) Розрахуйте оптимальний розмір виконання замовлення підприємством, якщо споживач вимагає від постачальника періодичного постачання килимків з однаковим інтервалом часу між замовленнями протягом цілого року?

2) Який у цьому разі буде інтервал між поставками? Вважайте, що в році 255 робочих днів.

 

Використана література




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: