Тип роботи:
Об'єм: 15 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
1. Дайте характеристику таких організаційних структур управління як багатомірна та матрична. Які переваги дає використання таких структур порівняно із традиційними лінійними чи лінійно-функціональними?
2. Які особливості комунікаційного процесу в організації партисипативного типу і яке його головне завдання?
Задача 1
Підвищення конкурентоспроможності фірми можна досягти різними шляхами. Серед них:
– зниження витрат виробництва до нижчого, ніж у конкурентів рівня;
– досконаліші експлуатаційні характеристики товару;
– «індивідуалізація» виробу на бажання замовника;
– тривалі терміни гарантії тощо.
Які інші шляхи підвищення конкурентоспроможності фірми Ви можете запропонувати?
Які із вказаних та запропонованих Вами напрямків підвищення конкурентоспроможності можуть бути, на Вашу думку, найбільш дієвими в нинішніх умовах в Україні? А на зовнішніх ринках, зокрема, у розвинутих країнах? Відповідь дайте, враховуючи специфіку роботи фірми, в якій Ви працюєте.
Задача 2
Мале підприємство планує збільшити свою частку ринку, для чого йому потрібно придбати нове покоління виробничого обладнання. Власних коштів для придбання обладнання фірмі не вистачає, а банк відмовляється дати кредит, оскільки щорічні прибутки не достатні для своєчасного повернення кредиту на взаємоприйнятних для банку та фірми умовах. Якщо фірма не зможе купити обладнання, то застаріла виробнича база не дасть фірмі залишитися у бізнесі і вона може збанкрутувати. Збільшити розмір прибутку можна, застосовуючи різні стратегічні рішення:
- використати нову маркетингову стратегію і збільшити обсяг продажу на 50%. Але збільшення обсягу продаж на 50% - справа складна і не завжди можлива;
- розробити нову фінансову стратегію, при якій фінансові витрати скорочуються наполовину завдяки кваліфікованому фінансовому менеджменту;
- розробити стратегію скорочення виробничих витрат, яка, за умов її впровадження дозволить зекономити 20% витрат на виготовлення продукції.
Визначити, яку стратегію повинен обрати менеджер підприємства, щоб збільшити обсяги прибутку найбільшою мірою для того, щоб банк погодився надати йому кредит. Базові фінансові показники підприємства такі: обсяг реалізації продукції – 100 тис. грн.; витрати на виготовлення продукції – 80 тис. грн.; фінансові витрати – 6 тис грн; податок на прибуток – 30%.
Література
Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 12 років. Тел.: 050-102-29-21, 096-943-16-46 natvik78@yandex.ru
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com