Тип роботи:
Об'єм: 28 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
16. Класифікація логістичних систем
46. АВС-аналіз і XYZ-аналіз та їх використання для визначення логістичної стратегії управління запасами
66. Програмне забезпечення прийняття та підтримки логістичних рішень. Сучасні інформаційні технології в логістиці
Задача 2
Обґрунтування оптимального обсягу замовлень
Приватний підприємець вклав гроші в бізнес, що спеціалізується на продажу цвяхів. Протягом року він повинен орендувати постійні складські площі і вони повинні бути достатньо великими, щоб можна було розмістити усе замовлення при його прибутті. Підприємець не хвилюється про підтримку резервних запасів, головним чином завдяки надійності постачальника. Подальша співпраця підприємця з постачальником та орендодавцем уможливлює надання ними певних пільгових знижок.
На основі вихідних даних, представлених в таблиці 11, обґрунтуйте логістичне рішення для підприємця щодо визначення оптимального обсягу замовлення, керуючись наступними завданнями.
1. За існуючих вихідних умов, використовуючи метод оптимального обсягу замовлення (ООЗ), визначте, скільки упаковок цвяхів повинен замовляти підприємець за один раз.
2. Уявимо, що усі припущення, прийняті у завданні 1, залишаються в силі, але на додаток до цього постачальник пропонує підприємцю знижку на кількість замовленого товару у формі покриття усіх чи частки витрат на розміщення замовлення. Яким буде нове економічне замовлення для підприємця? (рекомендується оформити розв’язок в табличній формі).
3. Це завдання є продовженням завдання 1; тимчасово проігноруйте умови та відповідь завдання 2. Замість припущень, що представлені у завданні 2, уявіть, що товарний склад пропонує підприємцю орендувати складські площі, виходячи із середньої кількості упаковок, що підлягають зберіганню, а не з їх максимальної кількості, яку іноді отримує підприємець. Плата за збереження 1 упаковки залишається тією самою. Чи зміниться відповідь на завдання 1? Якщо так, то якою буде нова відповідь?
4. Приміть до уваги умови, запропоновані в завданнях 2 і 3. Визначте новий економічний розмір замовлення.
5. Це питання є продовженням завдання 1, тимчасово проігноруйте умови та відповіді на завдання 2,3,4. Підприємець знаходиться в скрутному фінансовому стані і він повинен позичити гроші під певні відсотки, щоб профінансувати закупівлю цвяхів. Повернувшись до завдання 1, визначте новий економічний розмір замовлення враховуючи оптову ціну упаковки цвяхів (Ці) і відсотки за кредити (Вкр.).
6. Приймаючи до уваги усі попередні умови, обґрунтуйте управлінське рішення щодо оптимального обсягу замовлення упаковок цвяхів для підприємця.
Таблиця 11 – Вихідні дані (поваріантні)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Індивідуальне завдання 2
Список використаної літератури
Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Працюємо з 2003 року. Тел.: 050-102-29-21, natvik78@yandex.ru
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com