перейти на сайт>>

Контрольна робота з предмету: «Маркетинг» варіант 14

ID роботи: 9866
Тип роботи:
Об'єм: 24 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

14. Процес управління маркетингом.

44. Основні завдання планування нового продукту.

74. Сутність політики розподілу та її основні елементи

Задача 14

Визначити приріст обсягу реалізації продукції, якщо відомо, що базовий обсяг продажу, складає 960 тис. грн., а коефіцієнт еластичності -1,35.

Задача 57

Василь Петренко володіє та управляє рестораном. Його постійні витрати складають 52500 грн./міс. Середній рахунок, який оплачується його відвідувачами, складає 35 грн. З них приблизно 15 грн. припадає на змінні витрати.

Задача 85

У магазин „Продукти” планується вкласти 40 тис. грн., мінімальний рівень рентабельності - 30%, а ставка на прибуток - 16%. При якому обороті буде досягнуто мінімальний рівень рентабельності, якщо рівень валових доходів - 28%, рівень змінних витрат обігу - 16%, а постійні витрати обігу - 43,2 тис. грн.?

Список літератури



Висновок:

Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 12 років. Тел.: 050-102-29-21, 093-826-45-66, 096-943-16-46 natvik78@yandex.ru


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: