


Змiст:
Теорія
7. Система VALS, її сутність
17. Стадії процесу організаційних закупівель.
27. Методи виміру емоційної реакції споживача.
Практика
№ 7.
Нижче приведені результати аналізу іміджу марки: споживачі певного продукту харчування оцінили свою марку (А), вашу марку (Б) і марку третього конкурента (В):
гарний смак | В:А:Б:_:_:_: | поганий смак |
високий вміст | В:А:Б:_:_:_: | низький вміст |
живильних речовин | В:_:_:А:Б:_:_: | живильних речовин |
висока ціна | В:_:_:А:_:Б: | низька ціна |
просто приготувати | _:Б:А:_:_:В: | складно приготувати |
Які висновки Ви можете зробити з цих результатів?
№ 17.
Як будуть розрізнятися основні заклики в рекламі косметичних продуктів, націлених на різні типи VALS (див. попередню табл.)?
№ 27.
Маркетингові дослідження стверджують, що існує вплив вищих класів на нижчі по відношенню до споживання таких товарів: автомобілі, продукти харчування, одяг і засоби догляду за дітьми. Яких результатів можна очікувати по кожному продукту? Опишіть проект дослідження, за допомогою якого можна знайти відповідь на це запитання.
Література.
Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 15 років. Тел.: 050-102-29-21, natvik78@yandex.ru
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com