Тип роботи:
Об'єм: 18 стор.
Вартiсть: 60 грн.
Змiст:
Теорія
7. Система VALS, її сутність
17. Стадії процесу організаційних закупівель.
27. Методи виміру емоційної реакції споживача.
Практика
№ 7.
Нижче приведені результати аналізу іміджу марки: споживачі певного продукту харчування оцінили свою марку (А), вашу марку (Б) і марку третього конкурента (В):
гарний смак | В:А:Б:_:_:_: | поганий смак |
високий вміст | В:А:Б:_:_:_: | низький вміст |
живильних речовин | В:_:_:А:Б:_:_: | живильних речовин |
висока ціна | В:_:_:А:_:Б: | низька ціна |
просто приготувати | _:Б:А:_:_:В: | складно приготувати |
Які висновки Ви можете зробити з цих результатів?
№ 17.
Як будуть розрізнятися основні заклики в рекламі косметичних продуктів, націлених на різні типи VALS (див. попередню табл.)?
№ 27.
Маркетингові дослідження стверджують, що існує вплив вищих класів на нижчі по відношенню до споживання таких товарів: автомобілі, продукти харчування, одяг і засоби догляду за дітьми. Яких результатів можна очікувати по кожному продукту? Опишіть проект дослідження, за допомогою якого можна знайти відповідь на це запитання.
Література.
Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 15 років. Тел.: 050-102-29-21, natvik78@yandex.ru
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com