перейти на сайт>>

Контрольна робота «Поведiнка споживачiв», ХНУ, варіан 7

ID роботи: 10415
Тип роботи:
Об'єм: 18 стор.
Вартiсть: 60 грн.


Змiст:

Теорія

7.       Система VALS, її сутність

17.        Стадії процесу організаційних закупівель.

27.        Методи виміру емоційної реакції споживача.

Практика

№ 7.

Нижче приведені результати аналізу іміджу марки: споживачі певного продукту харчування оцінили свою марку (А), вашу марку (Б) і марку третього конкурента (В):

гарний смак

В:А:Б:_:_:_:

поганий смак

високий вміст

В:А:Б:_:_:_:

низький вміст

живильних речовин

В:_:_:А:Б:_:_:

живильних речовин

висока ціна

В:_:_:А:_:Б:

низька ціна

просто приготувати

_:Б:А:_:_:В:

складно приготувати

Які висновки Ви можете зробити з цих результатів?

№ 17.

 Як будуть розрізнятися основні заклики в рекламі косметичних продуктів, націлених на різні типи VALS (див. попередню табл.)?

№ 27.

 Маркетингові дослідження стверджують, що існує вплив вищих класів на нижчі по відношенню до споживання таких товарів: автомобілі, продукти харчування, одяг і засоби догляду за дітьми. Яких результатів можна очікувати по кожному продукту? Опишіть проект дослідження, за допомогою якого можна знайти відповідь на це запитання.

Література.



Висновок:

Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 15 років. Тел.: 050-102-29-21, natvik78@yandex.ru


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: