перейти на сайт>>

КОНТРОЛЬНА РОБОТА по дисципліни: Поведiнка споживачiв

ID роботи: 4631
Тип роботи:
Об'єм: 22 стор.
Вартiсть: 40 грн.


Змiст:

5. Поняття, класифікація та типи впливів референтних груп.

15. Фактори впливу на поведінку покупця в промисловому середовищі.

25. Методики модифікації поведінки споживачів.

Практичне завдання №5.

Ви є консультантом у фірмі, що робить чоловічий одяг. Як Ви будете виявляти впливових людей у студентському середовищі?

 

Практичне завдання №15.

 Визначте, використовуючи лексикографічне правило, якій марці віддасть перевагу споживач?

РЕЙТИНГ ДЛЯ ІЛЮСТРАЦІЇ ПРАВИЛА РІШЕННЯ

Показник

Ступінь важливості покупця

Марка А

Марка Б

Марка В

Марка Г

Смак

1

Відм.

Відм.

Дуж. доб.

Відм.

Ціна

2

Дуж. доб.

Доб.

Відм.

Задов.

Поживність

3

Доб.

-

Погано

Відм.

Зручність

4

Задов.

-

Відм.

-

 

Практичне завдання №25

 Розгляньте такі пропозиції зі щотижневого використання купонів на знижки під час просування на ринок нового виду легкої закуски на протязі одного місяця.

 

Пропозиція

Тиждень

1

2

3

4

А

знижка 50 %

нема купона

нема купона

нема купона

В

знижка 50 %

знижка 50 %

знижка 50 %

знижка 50 %

С

знижка 50 %

знижка 35 %

знижка 20 %

знижка 5 %

D

знижка 5 %

знижка 20 %

знижка 35 %

знижка 50 %

 

Як ви думаєте, за яким варіантом знижок можна отримати найбільшу кількість покупців? Обґрунтуйте свій висновок.

 

Література




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: