


Змiст:
4. Задачі, які стоять перед дослідниками споживчої поведінки.
14. Специфіка поведінки організаційного споживача?
24. Фактори, що впливають на процес придбання товару покупцем від державної організації.
Практичні завдання
4. При покупці якого з продуктів персональний вплив може мати вирішальне значення: безалкогольні напої, моторна олія, модельні джинси, косметичний олівець для очей, фарба для будинку, кукурудзяні пластівці, вино, килимові покриття, посудомиєчна машина?
14. Чи справедливі наступні твердження:
- стимул може мати тільки зовнішнє походження, у результаті спостереження, слухання, нюху продукту індивідуумом;
- стимул може виникнути тільки в самому споживачі, як результат фізіологічних змін;
- емоції - це сильні контрольовані почуття, що впливають на поведінку;
- емоції припускають тільки суб'єктивні почуття;
- життєвий стиль споживача менш стійкий, ніж цінності.
Поясніть свої відповіді.
24. Компанія намагається вибрати один з двох варіантів рекламного оголошення для виведення на ринок нової марки морозива „Сніжок”. Єдина розбіжність між ними – картинка. На оголошенні А зображено морозиво на вершині снігової гори в оточенні снігових кульок. На оголошенні Б зображена маленька дівчинка з морозивом в руці. Для того, щоб вибрати один з варіантів, було проведено дослідження, в ході якого цільовим споживачам показали варіанти А і Б. Результати засвідчують, що реклама А сприяє кращому запам’ятовуванню назви продукту, а реклама Б створює більш прихильне ставлення до нього. Оберіть один з варіантів рекламного оголошення та обґрунтуйте своє рішення. Чому одне оголошення сприяє запам’ятовуванню, а інше – прихильному відношенню, хоча єдина розбіжність між ними – у зображенні.
Література
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com