Тип роботи:
Об'єм: 16 стор.
Вартiсть: 40 грн.
Змiст:
4. Задачі, які стоять перед дослідниками споживчої поведінки.
14. Специфіка поведінки організаційного споживача?
24. Фактори, що впливають на процес придбання товару покупцем від державної організації.
Практичні завдання
4. При покупці якого з продуктів персональний вплив може мати вирішальне значення: безалкогольні напої, моторна олія, модельні джинси, косметичний олівець для очей, фарба для будинку, кукурудзяні пластівці, вино, килимові покриття, посудомиєчна машина?
14. Чи справедливі наступні твердження:
- стимул може мати тільки зовнішнє походження, у результаті спостереження, слухання, нюху продукту індивідуумом;
- стимул може виникнути тільки в самому споживачі, як результат фізіологічних змін;
- емоції - це сильні контрольовані почуття, що впливають на поведінку;
- емоції припускають тільки суб'єктивні почуття;
- життєвий стиль споживача менш стійкий, ніж цінності.
Поясніть свої відповіді.
24. Компанія намагається вибрати один з двох варіантів рекламного оголошення для виведення на ринок нової марки морозива „Сніжок”. Єдина розбіжність між ними – картинка. На оголошенні А зображено морозиво на вершині снігової гори в оточенні снігових кульок. На оголошенні Б зображена маленька дівчинка з морозивом в руці. Для того, щоб вибрати один з варіантів, було проведено дослідження, в ході якого цільовим споживачам показали варіанти А і Б. Результати засвідчують, що реклама А сприяє кращому запам’ятовуванню назви продукту, а реклама Б створює більш прихильне ставлення до нього. Оберіть один з варіантів рекламного оголошення та обґрунтуйте своє рішення. Чому одне оголошення сприяє запам’ятовуванню, а інше – прихильному відношенню, хоча єдина розбіжність між ними – у зображенні.
Література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com