перейти на сайт>>

КОНТРОЛЬНА РОБОТА по дисципліни: Поведiнка споживачiв

ID роботи: 8009
Тип роботи:
Об'єм: 22 стор.
Вартiсть: 60 грн.


Змiст:

5. Поняття, класифікація та типи впливів референтних груп.

15. Фактори впливу на поведінку покупця в промисловому середовищі.

25. Методики модифікації поведінки споживачів.

Практичне завдання №5.

Ви є консультантом у фірмі, що робить чоловічий одяг. Як Ви будете виявляти впливових людей у студентському середовищі?

Практичне завдання №15.

 Визначте, використовуючи лексикографічне правило, якій марці віддасть перевагу споживач?

РЕЙТИНГ ДЛЯ ІЛЮСТРАЦІЇ ПРАВИЛА РІШЕННЯ

Показник

Ступінь важливості покупця

Марка А

Марка Б

Марка В

Марка Г

Смак

1

Відм.

Відм.

Дуж. доб.

Відм.

Ціна

2

Дуж. доб.

Доб.

Відм.

Задов.

Поживність

3

Доб.

-

Погано

Відм.

Зручність

4

Задов.

-

Відм.

-

Література



Висновок:

Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 12 років. Тел.: 050-102-29-21, 093-826-45-66, 096-943-16-46,  natvik78@yandex.ru

 

НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: