Тип роботи:
Об'єм: 13 стор.
Вартiсть: 40 грн.
Змiст:
10. Забезпечення якості промислової продукції на принципах маркетингу.
26. Планування маркетингу на промисловому підприємстві
Практична частина
Завдання. Розробити рекламний бюджет підприємства на наступний рік. Вихідні дані для розрахунку дивіться у табл.. 2.1 і 2.2. Додаткові дані дивіться у додатках а і в.
Таблиця 2.1
Вихідні дані для розрахунку рекламного бюджету
№ варіанту | V реал | П рек |
Ч | 754500 | 4,6 |
Таблиця 2.2
Запланована структура асигнувань на рекламу (для всіх)
№ п/п | Напрямки реклами | Структура асигнувань на рекламу, % |
1. | Реклама у бізнес довіднику | 25 |
| Реклама в пресі, в т. ч.: | 10 |
2. | Реклама в газетах | 3 |
3. | Реклама в журналах | 7 |
4. | Реклама на радіо | 15 |
5. | Реклама на ТБ | 20 |
6. | Реклама на транспорті | 5 |
7. | Рекламні проспекти | 8 |
8. | Рекламні каталоги | - |
9. | Рекламна листівка | 1 |
10. | Зовнішня реклама | 2 |
11. | Інша | 4 |
| РАЗОМ | 100,0 |
Використана література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com