Тип роботи:
Об'єм: 50 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТЧИНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ В СФЕРІ ТУРИЗМУ
1.1. Якість туристичних послуг як об’єкт управління
1.2. Особливості розвитку менеджменту якості на сучасних туристичних підприємствах
1.3. Характеристика основних показників якості туристичних послуг
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства
2.2. Управління якістю туристичних послуг на туристичному підприємстві
2.3. Дослідження якості задоволення вимог споживачів туристичного підприємства
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Рекомендації щодо реалізації концепції якості на туристичному підприємстві
3.2. Розробка концепції управління якістю туристичних послуг
3.3. Удосконалення управління процесом обслуговування споживачів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Висновок:
Таким чином, під якістю туристичного обслуговування мається на увазі сукупність властивостей туристичних послуг, процесів і умов обслуговування по задоволенню обумовлених або передбачуваних потреб туристів під час відпочинку, подорожей та інших складових туристичного споживання.
Управління якістю туристичних послуг (продукції) являє собою процес, що включає виявлення характеру і обсягу потреб у туристичних послугах, оцінку фактичного рівня їх якості, розробку, вибір і реалізацію заходів щодо забезпечення запланованого рівня якості таких послуг.
Комплексний характер туристичної діяльності ускладнює встановлення єдиного показника оцінки якості обслуговування. Вплив ряду чинників економічного, організаційного, технічного та іншого характеру не дозволяє виміряти якість обслуговування в різних видах рекреаційної діяльності за допомогою одного і того ж показника. Багатоплановий характер туристичної діяльності передбачає застосування всеохоплюючого критерію оцінки, який об’єднав би в собі загальне, особливе і одиничне процесу туристичного обслуговування.
Дослідження системи управління якістю на ТОВ «САМ» показало, що на сьогодні ТОВ «САМ» – це одна з туристичних фірм м. Києва, яка, однак, добре витримує конкуренцію на ринку туристичних послуг, пропонує широкий асортимент туристичних послуг і залучає щораз більше нових його видів і нових клієнтів.
Якість наданих туристських послуг є одним з найважливіших факторів успішної діяльності ТОВ «САМ», оскільки саме вона забезпечує захищену позицію в конкурентному середовищі, високу частку продажів на ринку турпослуг, підвищену і стійку ціну продажів.
В результаті аналізу організації якості обслуговування клієнтів на ТОВ «САМ» були виявлені наступні особливості: індивідуальний підхід до клієнта, комплексний і професійний підхід до обслуговування, використання сучасного програмного забезпечення, досить високий рівень культури сервісу.
У результаті проведеного анкетування було виявлено, що найбільш важливим для клієнтів є показник «уміння персоналу надавати кваліфіковану інформацію про туристичний продукт» (4,8 балів). В той же час по цьому показнику оцінка задоволеності споживачів виявляється самою низькою – (3,8 балів). І навпаки, «умінню працівників фірми завершувати бесіду і спонукати для повторного звернення» клієнти фірми не надають особливого значення (вага показника лише 1,8 бали), але рівень їх задоволеності цим показником є одним із самих високих – 4,3 бали.
У процесі розробки заходів щодо удосконалення якості надання послуг на ТОВ «САМ» було визначено, що одна з основних передумов успішного розвитку туризму – задоволення потреб та очікувань споживачів. Для цього ТОВ «САМ» необхідно покращувати якість надаваних послуг, тому що це стимулює лояльність споживачів, сприяє залученню потенційних клієнтів, задоволеності персоналу і створенню позитивного іміджу на ринку. Розробка та впровадження концепції управління якістю послуг на ТОВ «САМ» повинна залежати від його власних потреб і цілей, надаваних послуг, процесів і сформованої на практиці роботи.
В результаті проведеного аналізу функціонування фірми були виявлені певні недоліки в менеджменті якості та запропоновані рекомендації щодо підвищення управління якістю послуг, що сприятиме підвищенню ефективності підприємства, формування його позитивного іміджу, зростання його конкурентоздатності на ринку туристичних послуг.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com