Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 100 грн.
Змiст:
Вступ
розділ І. Трудове навчання – основа всебічного розвитку особистості розумово відсталих учнів
1.1. Роль праці у всебічному розвитку особистості
1.2. Своєрідність трудової діяльності розумово відсталих учнів і формування їхньої особистості
1.3. Особливості здійснення процесу спеціально організованого трудового виховання під час вихованих спрямувань з різних видів побутової праці
Розділ II. Дослідження можливостей впливу трудового навчання на розвиток молодших школярів з розумовою відсталістю
2.1. Вивчення сформованості трудових умінь та навичок розумово відсталих учнів початкової школи
2.2. Опис колекційної роботи по формуванню трудових навичок у молодших школярів з розумовою відсталістю
2.3. Аналіз результатів, отриманих в ході дослідження
Висновок
Список літератури
Додатки
Висновок:
В ході виконання курсової роботи було зроблено наступні висновки: організація дитячої праці, має важливе значення у процесі навчання та виховання розумово відсталих учнів початкової школи.
У процесі трудового навчання освоюється послідовність трудових операцій. Це допомагає розумово відсталим дітям оволодіти навиками елементарного планування і організації побутової праці. У дітей формуються уміння чергувати, накривати на стіл, розкладати матеріали і прибирати після закінчення вправ; всіх дітей привертають до щотижневого прибирання класної кімнати.
Оскільки навики самоорганізації у розумово відсталих молодших школярів сформовані недостатньо, вчитель показує, як може бути досягнута узгодженість дій, домовленість.
Основна форма організації дитячої праці учнів в розумовою відсталістю – включення їх в колективну трудову діяльність суспільно значущого змісту.
Всі поставлені нами завдання виконані: виявлена значущість корекційно-розвиваючого трудового навчання; вивчені основні напрями роботи щодо виховання інтересу до праці та розвитку трудових навичок.
Нами охарактеризовані основні напрями роботи педагога у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів молодших класів.
Сформульована нами гіпотеза підтвердилася. У дітей молодшого шкільного віку з розумовою відсталістю рівень сформованості працьовитості недостатньо високий. Для досягнення позитивних результатів необхідно навчати дітей навикам чергування, проводити з дітьми спеціальні заняття. У формі занять здійснюється навчання навикам накриття на стіл, витирання пилу, прибирання іграшок. У розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку на заняттях можна сформувати на доступному для їх розуміння рівні уявлення про суспільну значущість праці. Після кожного заняття вчитель обов'язково повинен проводити бесіду, яка б дозволила дізнатися, на скільки діти оволоділи отриманою інформацією.
На основі цього ми можна зробити наступні висновки:
з дітьми потрібно вести постійну роботу з розвитку трудових умінь та навичок, формування інтересу до праці;
доцільно спілкуватися і дізнаватися думку дитини про те, чи потрібно чергувати, які види чергування йому подобаються більше і чому.
Дане дослідження може бути використане студентами педагогічних коледжів і вчителями, що працюють з розумово відсталими дітьми в процесі роботи по формуванню трудових умінь і навиків дітей з розумовою відсталістю.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com