перейти на сайт>>

Корекційно-розвиваюча роль трудового навчання у молодших школярів з розумовою відсталістю

ID роботи: 5334
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ

розділ І. Трудове навчання – основа всебічного розвитку особистості розумово відсталих учнів

1.1. Роль праці у всебічному розвитку особистості

1.2. Своєрідність трудової діяльності розумово відсталих учнів і формування їхньої особистості

1.3. Особливості здійснення процесу спеціально організованого трудового виховання під час вихованих спрямувань з різних видів побутової праці

Розділ II. Дослідження можливостей  впливу трудового навчання на  розвиток молодших школярів з розумовою відсталістю

2.1. Вивчення сформованості трудових умінь та навичок розумово відсталих учнів початкової школи

2.2. Опис колекційної роботи по формуванню трудових навичок  у молодших школярів з розумовою відсталістю

2.3. Аналіз результатів, отриманих в ході дослідження

Висновок

Список літератури

Додатки



Висновок:

В ході виконання курсової  роботи було зроблено наступні висновки: організація дитячої праці, має важливе значення у процесі навчання та виховання розумово відсталих учнів початкової школи.

У процесі трудового навчання освоюється послідовність трудових  операцій. Це допомагає розумово відсталим дітям оволодіти навиками елементарного планування і організації побутової праці. У дітей  формуються уміння чергувати, накривати на стіл, розкладати матеріали і прибирати після закінчення вправ; всіх дітей привертають до щотижневого прибирання класної кімнати.

Оскільки навики самоорганізації у розумово відсталих молодших школярів сформовані недостатньо, вчитель показує, як може бути досягнута узгодженість дій, домовленість.

Основна форма організації дитячої праці учнів в розумовою відсталістю  – включення їх в колективну трудову діяльність суспільно значущого змісту.

Всі поставлені нами завдання виконані: виявлена значущість корекційно-розвиваючого трудового навчання; вивчені основні напрями роботи щодо виховання інтересу до праці та розвитку трудових навичок.

Нами охарактеризовані основні напрями роботи педагога у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів молодших класів.

Сформульована нами гіпотеза підтвердилася. У дітей молодшого шкільного віку з розумовою відсталістю рівень сформованості працьовитості недостатньо високий. Для досягнення позитивних результатів необхідно навчати дітей навикам чергування, проводити з дітьми спеціальні заняття. У формі занять здійснюється навчання навикам накриття на стіл, витирання пилу, прибирання іграшок. У розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку на заняттях можна сформувати на доступному для їх розуміння рівні уявлення про суспільну значущість праці. Після кожного заняття вчитель обов'язково повинен проводити бесіду, яка б дозволила дізнатися,  на скільки діти оволоділи отриманою інформацією.

На основі цього ми можна зробити наступні висновки:

з дітьми потрібно вести постійну роботу з розвитку трудових умінь та навичок, формування інтересу до праці;

доцільно спілкуватися і дізнаватися думку дитини про те, чи потрібно чергувати, які види чергування йому подобаються більше і чому.

Дане дослідження може бути використане студентами педагогічних коледжів і вчителями, що працюють з розумово відсталими дітьми в процесі роботи по формуванню трудових умінь і навиків дітей з розумовою відсталістю.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: