перейти на сайт>>

Культура ресторанного сервісу: аналіз та вдосконалення

ID роботи: 5545
Тип роботи:
Об'єм: 39 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ

1. Поняттята характерстики культури обслугоування в закладах ресторанного господарства

1.1. Сутність культури обслуговування у закладах ресторанного господарства

1.2. Основні принципи і вимоги до організації обслуговування

1.3. Методи формування стандартів обслуговування

2. Оцінка  культури ресторанного сервісу у ресторані «Харбін» та напрямки її вдосконалення

2.1. Загальна характеристика діяльності ресторану «Харбін»

2.2. Показники культури обслуговування у ресторані «Харбін»

3.2. Удосконалення культури ресторанного сервісу у ресторані «Харбін»

Висновки

Список літератури

Додатки



Висновок:

Сьогодення ставить перед підприємствами ресторанного господарства нові вимоги для ефективного функціонування в сфері послуг. Для ефективної роботи на ринку та втримання існуючих позиції, їм потрібно знайти нові шляхи поліпшення фінансово-економічного стану. Перед підприємствами постійно виникає необхідність знаходити нові варіанти вдосконалення процесу обслуговування споживачів для успішного існування на ринку ресторанних послуг та підвищення прибутку.

Сучасний ресторан – об’єкт, натхненний для споживачів, у тому числі для туристів, і вимагає більш глибокого підходу, душевності, освіти та світогляду від обслуговуючого персоналу, ніж інші типи під­приємств ресторанного господарства. Його успіх залежить від величе­зної кількості рішень багатьох людей, діяльність яких схожа на годин­ний механізм.

Отже, для вирішення зовнішніх проблем перш за все необхідно вивчити попит на послуги ресторанного господарства і чинники, що його формують.

За умов підвищеної конкуренції в даній сфері, постійне удосконалення якісного обслуговування сприяє покращенню сервісу, що призводить до збільшення кількості споживачів, росту рентабельності та прибутку.

Найважливішим завданням менеджменту у ресторанному бізнесі є організація виробничого процесу та надання послуг високої якості з урахуванням інтересів споживачів [3].

Якість обслуговування – це невід'ємна складова ефективної роботи закладу ресторанного господарства, завдяки якій можливо втримати споживача. «Обслуговування на вищому рівні» стало дуже актуальним і важливим елементом ефективного         функціонування  закладів ресторанного господарства.

Принципи управління підприємством, і зокрема процесом обслуговування в ресторанах, визначають вимоги до системи та структури організації процесу управління.

Висока етична культура персоналу ресторану «Харбін» є невід'ємним компонентом його позитивного іміджу. Нетактовність, грубість, зневажливе ставлення до клієнтів обслуговуючого персоналу здатне практично відразу звести нанівець всі зусилля по формуванню позитивного іміджу.

Всі працівники ресторану «Харбін» незалежно від використовуваного методу обслуговування, повинні керуватися певними правилами, спрямованими на створення у клієнта максимального почуття комфорту. В якості основного правила обслуговування варто засвоїти те, що по відношенню до всіх без винятку гостей персонал обслуговування повинен бути бездоганно ввічливий, уважний і тактовний. Клієнти практично завжди повинні бачити обслуговуючий персонал, але ніколи не повинні (за дуже рідкісним винятком) чути їх розмови між собою.

Разом з тим виробничий, організаційний і естетичний аспекти не вичерпують усіх форм культури обслуговування в сучасному ресторані.

Доброзичливе ставлення до клієнта повинно починатися з того моменту, коли він тільки переступив поріг ресторану. Ввічлива, уважна зустріч клієнтів сприяє підвищенню їх психологічного настрою. Дуже важливо також забезпечити індивідуальний, не формалізований підхід до клієнтів, який полягає в знанні і урахуванні їх особистих якостей, інтересів схильностей, відповідно до яких слід вибирати певну манеру поводження. Обслуговуючий персонал ресторану «Харбін» повинен володіти високими комунікативними навичками, навичками управління та вирішення конфліктів, витриманістю, дисциплінованістю і обов'язково доброзичливістю.

Для формування позитивного іміджу ресторану «Харбін» важливо також, щоб обслуговуючий персонал знав і дотримувався:

- правила, які встановлюють порядок і черговість обслуговування клієнтів;

- спеціальні правила пропозиції і відпустки різних блюд і напоїв, основні правила сервірування столу, а також володів технічними навичками і прийомами їх подачі.

Отже, одним з основних напрямів формування стратегічних конкурентних переваг є надання послуг більш високої якості в порівнянні з конкурентами. Ключовим тут є надання таких послуг, які б задовольняли, і навіть перевершували, очікування цільових споживачів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: