перейти на сайт>>

Лингвостилистические особенности французского рекламного текста и проблемы его перевода

ID роботи: 10558
Тип роботи:
Об'єм: 60 стор.
Вартiсть: 180 грн.


Змiст:

Введение

Глава 1. Теоретические аспекты изучение рекламы в современной лингвистике

1.1. Рекламный текст как объект лингвистических исследований

1.2. Композиционная структура рекламного текста как отражение его специфики

Глава 2. Анализ лингвостилистических особенностей французской рекламы

2.1 Особенности использования стилистических фигур в текстах французской рекламы

2.2. Специфика перевода рекламных текстов с французского языка на русский

Заключение

Список литературы




Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: