Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
Практичне заняття 1
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ:
Поясніть найзагальніші причини порушення відчуттів і сприймання у дітей із мовленнєвими порушеннями.
Особливості відчуттів у дітей із порушенням мовлення.
Особливості слухового, зорового, тактильного, просторового сприймання при порушеннях звуковимовної сторони мовлення (дислалії, ринолалії, дизартрії);
Особливості слухового, зорового, тактильного, просторового сприймання при знм (алалії, афазії);
Особливості різних видів сприймання при порушеннях писемного мовлення.
Особливості слухового, зорового, тактильного сприймання при порушеннях темпо-ритмічної сторони мовлення.
ПРОБЛЕМНІ, ТВОРЧІ ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ:
Підготувати матеріали, виготовити необхідні посібники і визначити прийоми для психологічного обстеження:обстеження слухового, зорового (кольору, розміру, форми та ін.), тактильного, кінестетичного, просторового сприймання, у дітей з мовленнєвими порушеннями.
Анотація статей щодо проблем впливу різних мовленнєвих порушень у дітей на розвиток сприйняття.
Складіть рекомендації для батьків по розвитку сприймання у дитини з мовленнєвим дефектом.
Обґрунтуйте необхідність спеціальної роботи з формування фонематичного сприймання у дошкільників.
Складіть схему «Первинні і вторинні симптоми як характеристика взаємовідношень між первинним і вторинним мовленнєвим дефектом».
6. Поясніть, чим функції мовлення (комунікативна, пізнавальна, регулююча) значимі для формування психіки дитини.
ЛІТЕРАТУРА
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com