перейти на сайт>>

Логічні прийоми мислення при розв’язуванні задач з параметрами

ID роботи: 10720
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 27 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМІВ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ

1.1. Задачі з параметрами: загальна характеристика

1.2. Особливості вирішення задач з параметрами з використанням прийомів логічного мислення

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЛОГІЧНИХ ПРИЙОМІВ МИСЛЕННЯ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ

2.1. Алгоритм розв’язування задач з параметрами

2.2.  Особливості застосування логічних прийомів мислення у процесі розв’язуванні задач з параметрами

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ



Висновок:
Задачі з параметрами складають невід’ємну частину шкільного курсу з математики. Їх вирішення викликає чималі труднощі в учнів, які можуть бути пояснені відсутністю в нині діючих підручниках чітких методичних вказівок щодо вирішення завдань даного класу. Задачі з параметрами – це нестандартні задачі, тобто незвичайні як за постановкою і змістом, так і за методами вирішення. Роль таких задач, їх користь і важливість для розвитку інтуїції, логічного мислення, творчих здібностей учнів, формування у них високої математичної культури дуже великі. Для вирішення задач з параметрами необхідно вміння проводити досить розгалужені логічні побудови і дослідження, вміння використовувати знання в нестандартних ситуаціях. Тому такі завдання можуть бути засобом організації та розвитку творчої діяльності школярів. Увага до задач з параметрами обумовлена тим, що такі задачі припускають наявність в учнів навичок міркувань, а також глибокого і різнобічного використання матеріалу шкільного курсу математики, показують підготовленість учнів до подальшого навчання за спеціальностями з великим обсягом математичних дисциплін. У процесі навчання необхідно не тільки показати способи вирішення задач певного типу, а й організувати процес засвоєння цих способів. У процесі розв’язання задач з параметрами доводиться весь час виробляти нескладні, але послідовні міркування, складати логічну схему розв’язуваної задачі. Тому такі завдання є незамінним засобом для тренування логічного мислення. А звичка до математичних міркувань дуже корисна при вивченні вищої математики і використанні отриманих знань. В даний час накопичено значний арсенал методичних прийомів, що дозволяють ефективно навчати школярів прийомам вирішення завдань з параметрами. У курсовій роботі розглянуто особливості застосування деяких з них:   «Варіювання несуттєвих властивостей задачі»,   «Рішення ключової і навчальних задач», «Проведи повне дослідження задачі». Вивчення нестандартних методів на прикладі розв’язання задач з параметрами не тільки дозволяє розширити область успішно розв’язуваних задач з математики, а й сприяє розвитку у старшокласників нестандартного, конструктивного математичного мислення. За допомогою задач з параметрами можна перевірити знання основних розділів шкільної математики, рівень математичного та логічного мислення, початкові навички дослідницької діяльності, перспективні можливості успішного оволодіння в подальшому курсом вищої математики.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: