перейти на сайт>>

Маркетингова комунікаційна політики підприємства та шляхи її вдосконалення на прикладі «Power Media Company»

ID роботи: 9742
Тип роботи:
Об'єм: 82 стор.
Вартiсть: 350 грн.


Змiст:

      Вступ………………………………………………………………

   1  Теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики підприємства………………………………………………………………….

1.1  Місце та завдання маркетингової політики комунікацій у комплексі маркетингу підприємства……………………………………………………

1.2  Етапи розробки маркетингової політики комунікацій підприємства………………………………………………………………….

1.3  Медіа-планування як складова комунікаційної політики підприємства………………………………………………………………… .

    2 Аналіз маркетингової комунікаційної політики ТОВ “Power Media Company”………………………………………………………………………

2.1  Аналіз ринку Інтернет-реклами…………………………………

2.2  Характеристика маркетингової діяльності підприємства………

2.3  Дослідження складових маркетингової  політики комунікацій підприємства…………………………………………………………………

   3  Шляхи вдосконалення маркетингової політики комунікацій підприємства  ТОВ “Power Media Company”……………………………..

3.1  Напрямки вдосконалення маркетингової маркетингової політики комунікацій підприємства……………………………………………………

3.2  Оптимізація медіа-планування на підприємстві………………..

3.3  Оцінка ефективності запропонованих заходів…………………

       Висновки…………………………………………………………

       Список використаних джерел…………………………………..

       Додатки…………………………………………………………..



Висновок:

Маркетингові комунікації сьогодні посідають центральне місце серед засобів конкурентної боротьби. Саме вони забезпечують взаємозв’язок між виробниками та споживачами товарів у процесі цього обміну. Це єдиний комплекс, який об’єднує учасників, канали розповсюдження і прийоми комунікацій підприємств та організацій.

Маркетингові комунікації – це систематичні відносини між бізнесом і ринком, в ході яких збираються воєдино різноманітні ідеї, дизайнерські рішення, повідомлення, дані про стан середовища комунікацій, форми, розміри з метою передачі ідей, стимулювання конкретного сприйняття товарів і послуг окремими людьми, об’єднаними в цільовий ринок.

Маркетингова комунікація є важливою частиною зусиль підприємства, спрямованих на досягнення його цілей на ринках. Стратегія і політика маркетингової комунікації визначає досягнення ефективності використання можливостей цільових споживачів, контактних аудиторій підприємства, його інвесторів, постачальників, передбачення і попередження загроз, що виходять від конкурентів та інших факторів зовнішнього середовища.

Виділяють основні і додаткові види маркетингових комунікацій. До основних видів маркетингових комунікацій належать реклама, стимулювання збуту, особистий продаж і паблік-рілейшнз

Посилення ролі комунікацій у боротьбі за покупця обумовлено особливостями маркетингового середовища сучасного вітчизняного ринку. Темпи формування ринкових відносин занадто повільні. Однією із причин цього є недостатньо ефективне використання маркетингового механізму загалом та безсистемне застосування маркетингових комунікацій, зокрема, у господарській діяльності вітчизняних підприємств.

Медіапланування – це інтеграційна система процесів дослідження медіаносіїв, вибору найбільш доцільних із них, розподіл рекламного бюджету за обраними медіаносіями та розповсюдження рекламного звернення через них на основі максимізації контакту із цільовою ауди­торією.

Медіа-план ґрунтується на маркетинговому плані фірми, що включає в себе всю систему маркетингу (аналіз, просування, стратегії та багато ін.).

Складання медіа-плану є необхідною складовою успіху в рекламі товарів або послуг, що, в свою чергу, включається в розробку маркетингового плану. План маркетингу виявляє перспективні можливості компанії і намічає способи проникнення й утримання позицій на певних ринках. Навіть для проведення невеликих рекламних кампаній медіа-планування є важливим інструментом, без якого працювати на ринку ефективної реклами сьогодні складно, а завтра буде просто неможливо.

Для того, щоб досягти успіху підприємства, на ринку маркетингових комунікацій слід не лише чітко дотримуватися розробленої рекламної стратегії просування товару й утримувати рівень цін у межах обраної цінової стратегії. Вони повинні також зважати на комплексну комунікативну політику маркетингу, яка вже давно не вичерпується стандартними рекламними кампаніями, а потребує інтенсивного використання елементів BTL-реклами й інтегрованих маркетингових комунікацій.

Дослідження особливостей використання інформаційно-комунікаційних  технологій у міжнародному рекламному бізнесі. Базовою  основою формування світового рекламного  ринку  є еволюція систем електронної обробки даних та постійне зростання світової Інтернет-аудиторії. Дослідження рівня використання послуг мобільного стільникового зв’язку, фіксованого зв’язку та Інтернету у регіонах показав, що найбільшим попитом в усіх регіонах світу користуються застосування послуг мобільного стільникового зв’язку та  Інтернет.

Зростання витрат на рекламу у мережі забезпечується саме за рахунок постійно зростаючої популярності Інтернету та мобільних пристроїв. 

Щодо структури ринку інтернет-реклами слід зазначити, що її основними виступають банерна, рубрична та контекстна реклама.

Характеристика маркетингової діяльності ТОВ «Power Media Company» показала, що підприємство успішно працює на ринку інтернет-реклами. Основними видами діяльності компанії є: розробка web-додатків, просування програмних продуктів (маркетинг, реклама, СЕО), дизайн будь-якої складності (рекламні матеріали, брендинг, 3d візуалізація), поліграфія, розробка логотипу та фірмового стилю, рекламні послуги: широкоформатний друк, фото та відео зйомка, написання рекламних текстів, продаж комп’ютерного обладнання.

У процесі написання дипломної роботи був проведений ряд досліджень, в ході яких проаналізовано діяльність компанії, а також зроблений аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища з упором на комунікаційний аудит. Отримані дані дозволили зробити SWOT-аналіз, на підставі якого були визначені проблеми, що стоять перед ТОВ «Power Media Company» на даному етапі його розвитку, які пов’язані з недостатнім інформуванням цільової аудиторії і слабкою впізнаваністю фірмового стилю.

На підставі проведених досліджень і поставлених проблем було прийнято рішення про проведення комунікаційної кампанії. Для її розробки у третьому розділі даної дипломної роботи були визначені цілі і завдання, а також після ряду досліджень сформульовані стратегії і тактики, згідно інтересам і особливостям цільової аудиторії.

Для досягнення поставлених цілей були сплановані онлайн- та офлайн-стратегії просування, тактичні дії в рамках яких полягали в роботі зі ЗМІ та профільними форумами, запуском контекстної і таргетованої реклами, участі у спеціалізованих заходах, а також створення і модернізації власних інформаційних ресурсів.

Таким чином, усі заходи були об’єднані в загальний календарний план, на підставі якого спланований приблизний бюджет, повний обсяг якого склав 75990 грн. Також були запропоновані критерії оцінки ефективності, які дозволять оцінити корисність проведених заходів як по ходу комунікаційної кампанії, так і після її завершення, а також очікувані результати від проведення кампанії.

Таким чином, практичне використання результатів роботи і впровадження розглянутих та запропонованих заходів дасть позитивний ефект і сприятиме розширенню ринкової частки та під­вищенню престижу та іміджу на ринку інтернет-реклами компанії.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: