


Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти використання маркетингових інструментів у ріелторській діяльності
1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності
1.2. Характеристика ріелторських послуг
1.3. Особливості просування послуг на ринку нерухомості
Розділ 2. Дослідження особливостей використання інструментів маркетингу в ріелторській діяльності
2.1 Організаційна характеристика агентства нерухомості «Експерт-Нерухомість»
2.2. Дослідження організації маркетингової діяльності агентства нерухомості «Експерт-Нерухомість»
2.3. Аналіз досвіду використання маркетингових інструментів в просування ріелторських послуг
Висновки
Використана література
Висновок:
Ринок нерухомості – це певна сфера вкладення грошових коштів в систему економічних відносин, які виникають при операціях з нерухомістю, та в об’єкти нерухомості.
В Україні ринок нерухомості почав формуватися після введення на початку 1990-х рр. права приватної власності на нерухоме майно і проведення приватизації, у зв’язку з цим держава стала не єдиним власником об’єктів нерухомості.
Надання послуг ріелтором здійснюється за дорученням замовника – споживача ріелторських послуг, яке оформляється шляхом укладення письмового договору про надання ріелторських послуг. Сьогодні розроблені принципи та стандарти практики фахівців із нерухомості України, які створені учасниками Асоціації фахівців з ринку нерухомості України, і в них міститься загальне визначення ріелторських послуг як послуг, які надаються ріелтором клієнту та будь-яким чином стосуються нерухомості з дотриманням вимог чинного законодавства. Відповідно до цих принципів ріелтор надає послугу та виконує зобов’язання чітко, своєчасно, сумлінно та безумовно згідно з укладеним договором про надання ріелторських послуг. Також за договором про надання послуг існує імперативна норма закону щодо виконання послуги особисто виконавцем.
Компанія «Експерт-Нерухомість» надає декілька видів послуг, що є гарантією її конкурентоспроможності. По-перше, це купівля або продаж житлової нерухомості. По-друге, обміни будь-якої складності, розселення, оренда житлових та нежитлових приміщень. По-третє, збір та оформлення всіх необхідних документів для проведення будь-якої угоди та оформлення державної реєстрації права власності, перевірка справжності та вірогідності інформації, що надається всіма учасниками будь-якої угоди з нерухомістю, забезпечення безпеки проведення угоди і розрахунків по ній.
Компанія надає широкий спектр послуг у сфері нерухомості на ринку Києва та області. Компанія володіє сучасною матеріально-технічною базою, професійним кадровим складом та стабільно працює в своєму сегменті ринку. Діяльність по зв’язках з громадськістю компанії «Експерт-Нерухомість» здійснюється маркетологом, спільно з генеральним директором і спрямована на створення іміджу компанії, підвищення впізнаваності, залучення нових клієнтів, створення конкурентних переваг та ін. В діяльності по зв’язках з громадськістю використовуються різні інструменти: взаємодія зі ЗМІ, спеціальні заходи, комунікації в мережі Інтернет та ін.
Безумовно, в умовах, що склалися ТОВ «Проф-інвест» виграє за рахунок активного просування. «Проф – інвест» має чіткий план рекламних заходів, на які виділяється окремий бюджет. Якщо раніше компанія рекламувала свої послуги по місцевих каналах телебачення, то зараз перевагу віддано просування в інтернеті. Агентство виступає власником зручного сайту, на якому є інформація про контакти фірми, її партнерів, перелік послуг. Головною перевагою сайту є зручна система пошуку в каталозі, скориставшись якою клієнт може самостійно підібрати тип угоди, тип нерухомості, навіть район міста і кількість кімнат у квартирі. «Проф-інвест» сам пропонує покупцям об’єкти за допомогою сайту. Ця інформація завжди актуальна і обновляється два рази на добу.
Компанія використовує і соціальні мережі, в яких у неї є сторінки з переліком пропонованих до продажу об’єктів нерухомості, забезпечені фотографіями та контактними даними.
Удосконалюючи використання маркетингових інструментів в просування ріелторських послуг, ТОВ «Проф – інвест» зможе подолати кризові явища і залишитися конкурентоспроможною фірмою на ринку міста Києва. Надалі компанія повинна більш активно використовувати різні канали комунікації для просування ріелтерських послуг.
Для просування сайту компанії «Експерт-Нерухомість» необхідно також використовувати засоби і методи SMO (оптимізацію сайту під соціальні мережі). Для цього необхідно під кожним постом і записом на сайті, помістити плагін «поділитись в соціальних мережах». Клікнувши на іконку одній із соціальних мереж, на «стіні» користувача з’являється посилання на пост з сайту компанії «Експерт-Нерухомість».
Роблячи висновок, можна зазначити, що запропоновані рекомендації значно підвищать діяльність по просуванню компанії «Експерт-Нерухомість» у соціальних мережах.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com