Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти використання маркетингових інструментів у ріелторській діяльності
1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності
1.2. Характеристика ріелторських послуг
1.3. Особливості просування послуг на ринку нерухомості
Розділ 2. Дослідження особливостей використання інструментів маркетингу в ріелторській діяльності
2.1 Організаційна характеристика агентства нерухомості «Експерт-Нерухомість»
2.2. Дослідження організації маркетингової діяльності агентства нерухомості «Експерт-Нерухомість»
2.3. Аналіз досвіду використання маркетингових інструментів в просування ріелторських послуг
Висновки
Використана література
Висновок:
Ринок нерухомості – це певна сфера вкладення грошових коштів в систему економічних відносин, які виникають при операціях з нерухомістю, та в об’єкти нерухомості.
В Україні ринок нерухомості почав формуватися після введення на початку 1990-х рр. права приватної власності на нерухоме майно і проведення приватизації, у зв’язку з цим держава стала не єдиним власником об’єктів нерухомості.
Надання послуг ріелтором здійснюється за дорученням замовника – споживача ріелторських послуг, яке оформляється шляхом укладення письмового договору про надання ріелторських послуг. Сьогодні розроблені принципи та стандарти практики фахівців із нерухомості України, які створені учасниками Асоціації фахівців з ринку нерухомості України, і в них міститься загальне визначення ріелторських послуг як послуг, які надаються ріелтором клієнту та будь-яким чином стосуються нерухомості з дотриманням вимог чинного законодавства. Відповідно до цих принципів ріелтор надає послугу та виконує зобов’язання чітко, своєчасно, сумлінно та безумовно згідно з укладеним договором про надання ріелторських послуг. Також за договором про надання послуг існує імперативна норма закону щодо виконання послуги особисто виконавцем.
Компанія «Експерт-Нерухомість» надає декілька видів послуг, що є гарантією її конкурентоспроможності. По-перше, це купівля або продаж житлової нерухомості. По-друге, обміни будь-якої складності, розселення, оренда житлових та нежитлових приміщень. По-третє, збір та оформлення всіх необхідних документів для проведення будь-якої угоди та оформлення державної реєстрації права власності, перевірка справжності та вірогідності інформації, що надається всіма учасниками будь-якої угоди з нерухомістю, забезпечення безпеки проведення угоди і розрахунків по ній.
Компанія надає широкий спектр послуг у сфері нерухомості на ринку Києва та області. Компанія володіє сучасною матеріально-технічною базою, професійним кадровим складом та стабільно працює в своєму сегменті ринку. Діяльність по зв’язках з громадськістю компанії «Експерт-Нерухомість» здійснюється маркетологом, спільно з генеральним директором і спрямована на створення іміджу компанії, підвищення впізнаваності, залучення нових клієнтів, створення конкурентних переваг та ін. В діяльності по зв’язках з громадськістю використовуються різні інструменти: взаємодія зі ЗМІ, спеціальні заходи, комунікації в мережі Інтернет та ін.
Безумовно, в умовах, що склалися ТОВ «Проф-інвест» виграє за рахунок активного просування. «Проф – інвест» має чіткий план рекламних заходів, на які виділяється окремий бюджет. Якщо раніше компанія рекламувала свої послуги по місцевих каналах телебачення, то зараз перевагу віддано просування в інтернеті. Агентство виступає власником зручного сайту, на якому є інформація про контакти фірми, її партнерів, перелік послуг. Головною перевагою сайту є зручна система пошуку в каталозі, скориставшись якою клієнт може самостійно підібрати тип угоди, тип нерухомості, навіть район міста і кількість кімнат у квартирі. «Проф-інвест» сам пропонує покупцям об’єкти за допомогою сайту. Ця інформація завжди актуальна і обновляється два рази на добу.
Компанія використовує і соціальні мережі, в яких у неї є сторінки з переліком пропонованих до продажу об’єктів нерухомості, забезпечені фотографіями та контактними даними.
Удосконалюючи використання маркетингових інструментів в просування ріелторських послуг, ТОВ «Проф – інвест» зможе подолати кризові явища і залишитися конкурентоспроможною фірмою на ринку міста Києва. Надалі компанія повинна більш активно використовувати різні канали комунікації для просування ріелтерських послуг.
Для просування сайту компанії «Експерт-Нерухомість» необхідно також використовувати засоби і методи SMO (оптимізацію сайту під соціальні мережі). Для цього необхідно під кожним постом і записом на сайті, помістити плагін «поділитись в соціальних мережах». Клікнувши на іконку одній із соціальних мереж, на «стіні» користувача з’являється посилання на пост з сайту компанії «Експерт-Нерухомість».
Роблячи висновок, можна зазначити, що запропоновані рекомендації значно підвищать діяльність по просуванню компанії «Експерт-Нерухомість» у соціальних мережах.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com