перейти на сайт>>

Маркетинг в готельно-ресторанному бізнесі

ID роботи: 1917
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ І
Теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу
1.1 Сутність сучасного маркетингу і його соціально-економічне значення для готельно-ресторанного бізнесу
1.2. Специфіка та концептуалізація комплексу маркетингу готельних послуг
1.3. Особливості організації служби маркетингу і продажів підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Розділ іі
Технологія маркетингової діяльності
2.1 Використання маркетингових досліджень в управлінні готельними підприємствами
2.2 Роль маркетингу у позиціонуванні та забезпеченні якості готельно-ресторанних послуг
2.3. Особливості розробки маркетингових стратегій на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу
2.4. Реклама і пропаганда в готельному бізнесі
Висновки
список використаних джерел



Висновок:

Підводячи підсумки курсової роботи слід зазначити, що маркетинг готельно-ресторанних послуг має певну специфіку, в основі якої - специфіка самих готельно-ресторанних послуг: відсутність матеріального результату, неможливість накопичення, зберігання, відокремлення від конкретного готелю, необхідність спеціальних зусиль для підтримки постійної якості, необхідність супроводу основної послуги додатковими і периферійними, високий рівень постійних і низький - змінних витрат, значні сезонні коливання попиту, важливість людського фактора при наданні послуг.
Внаслідок того, що пропозицію готельних а ресторанних послуг неможливо оперативно перенести з одного міста в інше, в різних містах і регіонах сформувалася різна кон'юнктура ринку готельних послуг, тому актуальними є розробка методики маркетингових досліджень готельної сфери у містах і регіонах і власне проведення таких досліджень.
Ціль комплексної системи керування, заснованої на принципах маркетингу, - забезпечення вирішення поставлених підприємством завдань (науково-технічних, виробничих, комерційних і збутових) з урахуванням наявних ресурсів (матеріальних, фінансових, людських й ін.). Маркетинг, як система керування, і як особлива діяльність зокрема повинна забезпечувати:
надійну, достовірну інформацію про ринок, структуру й динаміку потреби й попиту, смаках і бажаннях споживачів, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування підприємства;
створення такого товару, товарних асортиментів, що відповідає вимогам ринку, краще, ніж товар конкурента задовольняє попит, вирішує проблему споживача;
необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль над сферою реалізації.
Маркетинг, як інструмент підвищення обґрунтованості прийнятих господарських рішень по різних питаннях виробничої, науково-технічної, фінансової й збутової політики, повинен займати провідне місце в системі управління підприємством.
Маркетинг відіграє провідну роль у забезпеченні високої якості продукції, що відповідає вимогам споживачів. Функція маркетингу посідає перше місце в «петлі якості».
Завдання маркетингу готельного продукту – оцінити клієнта, якість готельного продукту й конкурентоспроможність готелю, який його пропонує.
Розглядаючи готельний маркетинг як основну ринкову концепцію управління в готельному бізнесі, слід зазначити, що індустрія готельного бізнесу за своїми основними характеристиками не має принципових відмінностей від інших галузей, тому всі істотні положення сучасного маркетингу можуть бути повністю застосовані в готельному маркетингові.
Маркетингова стратегія готельних підприємств повинна враховувати наявність певної частки клієнтів, які прагнуть, заплативши високу ціну, задовольнити всі свої бажання стосовно рівня комфорту. Задоволення таких бажань для готелів є високоприбутковим, тому навіть у звичайних (однозіркових) готелях повинні бути окремі номери з найкращим обладнанням і сервісом. Диференціація номерів за рівнем комфортності не тільки відповідає реальному поділу споживачів за їх платоспроможністю, але і дає можливість готелям збільшити свої прибутки шляхом маневрування наявними матеріально-технічними засобами.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: