перейти на сайт>>

Маркетинг-менеджмент у системі управління промислового підприємства

ID роботи: 4530
Тип роботи:
Об'єм: 41 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ

1. Основи процесу управління  маркетинг-менедментом  на сучасному підприємстві

1.1. Маркетингові дослідження

1.2. Значення товарної політики в системі маркетинг-менеджменту підприємства

1.3. Маркетингова цінова політика

1.4. Маркетингова збутова політика

2. Аналіз процесу управліеея маркетингом на ВАТ „Луганськ-Цемент”

2.1 Коротка характеристика об’єкту дослідження.

2.2. Аналіз структури управління

2.3. Оцінка макросередовища функціонування підприємства

2.4. Аналіз  мікросередовища  діяльності підприємства.

3. Маркетингове забезпечення підвищення управління маркетинг-менеджментом   ВАТ „Луганськ-Цемент”

3.1.  Досконалення маркетингових досліджень

3.2. Заходи по покращенню інформаційного забезпечення

3.3. Заходи щодо управління в області  товарної політики

3.4. Покращення процесу управління маркетинг-менеджментом  в області цінової політики

3.5. Пропозиції щодо вдосконалення збутової політики

3.6. Удосконалення маркетингово-комунікаційної політики

Висновок

Список використаної літератури.



Висновок:

Запропоновані

заходи

Позитивні наслідки запропонованих заходів

Маркетингові дослідження:

Заходи по покращенню:

 

  • Використання інформації обслуговуючих організацій

Збільшення об’ємів відвантаження за рахунок перехоплювання клієнтів наших конкурентів

  • Робота над виявленням ключових факторів успіху

Визначення потенційних характеристик підприємства для виявлення основних шляхів розвитку

  • Проведення SWOT аналізу

Виявлення сильних та слабких сторін підприємства для реальної оцінки його роботи

  • Підготовка до переговорів

Більша частка успішно проведених переговорів, зростання об’ємів продаж, збільшення прибутку

Маркетингова товарна політика:

Заходи по покращенню

 

Випуск ШПЦ

Додатковий прибуток 2500тис грн. рік

Завоювання нових сегментів ринку

Підтримання стабільно високої якості високомарочних цементів

Додатковий прибуток 150 тис. грн. рік, зростання іміджу підприємства

Виробництво шлакоблоків

Розширення асортименту, завоювання нових ринкових ніш, додатковий прибуток 40 тис грн.

Виробництво піноблоків

Завоювання абсолютно неосвоєних ніш регіонального ринку, зростання прибутків підприємства на 2005тис грн.

Покращення тарування(біг – беги)

Розширення асортименту, вагомий вихід на закордонні ринки, зростання прибутку на 5000 тис грн. рік

Покращення збутового сервісу в відвантаженні продукції автотранспортом

Зростання іміджу підприємства як такого, що піклується і цінує не тільки вагонних, а й дрібних, роздрібних споживачів


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: