


Змiст:
Введение
Глава 1. Медиатекст в современной массовой коммуникации
1.1. Медиатекст как единица медиадискурса
1.2. Основные характеристика медиатекста
Глава 2. Особенности функционирования медиатекста в современном коммуникативном пространстве французского языка
2.1. Особенности языка современных французских печатных и электронных СМИ
2.2. Функциональные графические образования их роль в современных СМИ
Заключение
Список литературы
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com