перейти на сайт>>

Медіаправо, контрольна, варіант 8

ID роботи: 7735
Тип роботи:
Об'єм: 12 стор.


Змiст:

1.  Чим відрізняється відповідальність за зловживання свободою масової інформації від адміністративної відповідальності юридичних осіб за порушення законодавства про вибори?

2.     Назвіть  основні  способи захисту прав у сфері масової інформації

3.  У чому особливості предмета регулювання інформаційних відносин в області реклами?

4.          Визначите правовий зміст належної реклами

Практичні завдання

1. У телевізійній передачі «Смачна їжа» ведучий Соцков, демонструючи готування блюд, цілеспрямовано звертав увагу телеглядачів на кілька продуктів, що представляються за сюжетом передачі. При цьому він постійно згадував харчовий концентрат «Том» — одну із смачніших сучасних добавок.

Перегляд цієї передачі викликав у фірми «Турист» жвавий інтерес до продукту «Том», який вона закупила для продовольчого постачання туристичної компанії. Однак після вживання харчового продукту клієнтами, та його аналізу незалежними експертами було відзначено, що рекламовані по телебаченню смакові якості «Том» явно не відповідають тим характеристикам, про які говорив ведучий Соцков у передачі. Деякі клієнти фірми, одержуючи продукт «Том» як приправу, одержали алергійні розлади, Ці факти були зафіксовані лікарями.

Чи порушене законодавство про рекламу?

2. У телепередачі «Бізнес сьогодні» ведучий Слуцький і молодий підприємець Курицький на всі лади розхвалювали самі різні закордонні цукерки в барвистих упаковках і обгортках та стверджували, що це найкращі цукерки на нашому продовольчому ринку. Одночасно на цьому фоні вони показували і вітчизняні цукерки, але з браком, у поганій, тьмяній упаковці та доводили, що вони зараз абсолютно не користуються попитом у покупців.

Пенсіонер Карликів, який дивився цю передачу, розхвилювався та зробив висновок: ведучий Слуцький та підприємець Курицький ганьблять вітчизняну харчову промисловість та наші цукерки. А ввечері, порадившись із дружиною, він написав скаргу в Уряд і просив закрити телепередачу.

Чи порушене законодавство про рекламу?

Література




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: