перейти на сайт>>

Мерчендайзинг як ефективна форма продажу товарів у ТОВ «Епіцентр-К»

ID роботи: 5831
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

1. Поняття мерчендайзингу та його значення у діяльності торгівельного підприємства

2. Загальна характеристика магазину

3. Організація мерчендайзингу у магазині ТОВ «Епіцентр К»

4. Вплив заходів мерчендайзингу на стимулювання продаж магазину ТОВ «Епіцентр К»

5. Удосконалення технології мерчендайзингу у магазині ТОВ «Епіцентр К»

1. Ввести посаду мерчандайзера.

2. Правильне розташування товару на полицях.

Висновок

Література

Додатки



Висновок:

Донедавна вважалося, що покупця у момент продажу можна спровокувати на придбання жорстко обмеженої групи товарів. Наприклад, парфумерії, косметики й інших імпульсних покупок. Сьогодні прийоми мерчендайзингу використовують у багатьох областях ринку: від споживчих до промислових товарів. Як уже підкреслено, щоб привернути увагу покупця або змінити його ставлення до товару, не завжди варто витрачати величезні засоби на рекламу. Того самого ефекту, але з меншими витратами можна досягнути шляхом створення умов, що підштовхнуть людину до здійснення купівлі тоді, коли вона безпосередньо стоїть навпроти товару. Адже дуже часто остаточне рішення ухвалюється у самому магазині, а не за його порогом. Отже, інструментарій мерчендайзингу як знаряддя невербальної комунікації може стати останнім способом переконати в необхідності купівлі.

Таким чином, для справжніх фахівців мерчендайзинг — це не дива і не фокуси, а абсолютно конкретна методика для значного підвищення продажів, отримання додаткового прибутку та здобуття конкурентних переваг. І тому поряд із класичними напрямками просування товарів в Україні потрібно активніше впроваджувати методи мерчендайзингу, використовуючи світовий досвід та власні напрацювання.

Викладення в магазині ТОВ «Епіцентр К»   направлене виключно на інтереси покупців. Все робиться для того, щоб покупець подовше затримався у кожної полиці, щоб йому було цікаво розглядати товар і вибирати необхідний.

Ученими доведено, що якщо увагу людини що-небудь привернуло протягом 3 секунд, то він легко втягується в процес подальшого його вивчення, порівняння і достатньо легко вирішується на покупку. Тому величезне значення мають дизайн товару, інформативність і зручність упаковки, а також її колір.

При недостатньо ефектній упаковці або дизайні товару цей недолік можна заповнити розміщенням чіткої і зрозумілої інформації про гідність товару, розміщеною на плакаті поряд з ним, що допоможе полегшити процес ухвалення рішення про покупку. При цьому товар для покупця перестає бути знеособленим - одним з багатьох, але набуває великої значущості, корисності, цінності.

У торговому залі можна побачити товари, на які діє спеціальна знижка. Вони також відмічені значком.

Персонал, що працює в ТОВ «Епіцентр К»   ввічливий з покупцями, здатний проконсультувати у виборі товару.

Як висновок необхідно відзначити, що принципи мерчандайзинга, використовувані в магазині ТОВ «Епіцентр К», представлені в повному об'ємі. Вони надають дієву допомогу у виборі і придбанні товарів споживачами. У магазини цієї мережі хочеться повертатися за новими покупками.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: