Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні підходи до методики викладання курсу естетики в середній загальноосвітній школі
1.1. Аналіз психолого-педагогічних підходів до викладання естетики
1.2. Функції естетичного виховання в сучасній українській школі
Розділ ІІ. Методологічна база викладання курсу естетики у загальноосвітній школі
2.1. Класифікація методів естетичного виховання
2.2. Характеристика основних засобів, які впивають на формування естетичного смаку
Висновки
Використана література
Додатки
Висновок:
Методика формування естетичних почуттів – це процес розвитку й удосконалення естетичного сприймання мистецьких творів, відповідної емоційної реакції та вміння передати словесними засобами духовно-естетичну насолоду.
Проведене дослідження підтвердило ефективність використання естетико-культурологічного компонента в навчанні та комплексного впливу всіх мистецтв на формування чуттєвої сфери.
У процесі застосування запропонованої методики ґрунтовно збагатилися знання учнів про естетико-філософські поняття: естетичні категорії та відповідні їм почуття, структурні елементи естетичної свідомості, а також про мистецтвознавчі, які відтворюють явище взаємодії мистецтв: живописна поезія, поетичний живопис, музична поезія, поетична музика, музичний живопис, архітектура – застигла музика; кіно, театр – синтетичне мистецтво; поетичне кіно.
Дослідження дає підстави стверджувати, що формування естетичних почуттів сприяє збагаченню естетичного досвіду та підвищенню рівня естетичної вихованості, а отже, естетичної свідомості особистості (смаків, ідеалів, уподобань).
Керування процесом формування естетичних почуттів учнів базується на розробці методики, якою враховано низку психолого-педагогічних умов:
а) опору на принципи особистісно-зорієнтованого, проблемного і розвивального навчання;
б) відбір естетично значущих мистецьких творів до програмового матеріалу з літератури;
в) визначення оптимальних методів і прийомів вивчення літератури у взаємодії з різними видами мистецтв (демонстрування, порівняння, зіставлення творів різних мистецтв, вирішення проблемних ситуацій, дискусія, евристична бесіда, дослідницько-пошуковий метод, метод вивідних знань);
г) урахування вікових можливостей естетичного сприймання та переживання мистецьких творів, формування на цій основі вмінь дати естетичну оцінку твору і своїм почуттям; д) методичне забезпечення: розробка авторських видів уроків, таблиць, створення навчально-методичних посібників і методичних рекомендацій для вчителів до вивчення оглядових і монографічних тем.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com