перейти на сайт>>

Методика викладання Т. Шевченка в старшій школі

ID роботи: 5631
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І

Науково – методичні засади викладання української літератури у сучасній школі

1.1. Мета та завдання вивчення української літератури у загальноосвітній школі

1.2. Характеристика сучасних підходів до вивчення творчості українських письменників

Розділ ІІ.

Методичні підходи до викладання творчості   Т. Шевченка у старшій школі

2.1. Проблема вивчення творчості т. Шевченка у школі

2.2. Система уроків по вивченню творчості Т.Шевченка  у старших класах

Висновок

Список літератури



Висновок:

Відомо, що література – це наука, яка зачіпає не тільки розум людини, а й його душу, почуття. Тому у своїй роботі вчитель-філолог повинен шукати такі форми і методи, які б пробуджували душі юнаків, заставляли їх замислюватися, діяти, творити.

«Заглиблення» у тканину твору, відчуття амбіва­лентності, діалогічності почуття Шевченка, його сумніву, іронії та самоіронії, розуміння символічності образів, зміни ритмомелодики тощо покликані сформувати в учнів естетичні смаки, уявлення про красу художнього слова. Не в кількості поспіхом прочитаних (а частіше – зовсім не читаних) творів, а в знаходженні «ключика» до їх розуміння полягає суть вивчення літератури. Школа повинна відучувати школярів від фальші, пафосу, готовності говорити завченими реченнями. Творчість  Т.Шевченка – саме той матеріал, який запрошує читача до глибоких і суперечливих роздумів про сенс буття, вірність і зраду, обов’язок і покликання, про слово і людину.

Народитися в Україні, стати її національною гордістю, бути визнаним у багатьох країнах світу – така доля у Тараса Григоровича Шевченка – геніального поета, художника, митця.  Творчість поета наділена винятковою здатністю виховувати державне мислення. Вона дає розуміння і відчуття національної ідентичності, формує правдивий погляд на українські історію, наснажує вірою у краще майбутнє нашого народу.

Тараса Шевченка не випадково визнано фундатором новоï украïнськоï  лiтератури. Хоча деякi тенденцiï ïï розвитку вже можна було  побачити в окремих творах деяких письменникiв, саме Шевченко перетворив   украïнську лiтературу на явище лiтератури всесвiтньоï, його творчий  генiй нiби подолав звичнi кордони. Саме в його творчостi найповнiше розвинулися  засади, що згодом стали провiдними для передових украïнських (i не лише  украïнських) письменникiв другоï половини ХIХ – початку ХХ столiть:  народнiсть i реалiзм, що розкривали справжнє життя в усiй його повнотi та  багатогранностi.

Як показало дослідження методики викладання творчості Т. Шевченка у старшій школі, сучасні активні методичні пошуки нових шляхів прочитання та вивчення в школі творчості Т.Г.Шевченка тривають за активної участі вчених-методистів та вчителів-практиків. Все ширше застосовуються досягнення новітнього шевченкознавства та дидактики з метою оптимізації вивчення поезії Кобзаря. Деякі розробки є фрагментарними та неглибокими, проте численні публікації, присвячені цій темі, які постійно виходять друком у періодиці, засвідчують активний інтерес до неї.

 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: