Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 65 стор.
Вартiсть: 400 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЄЮ НАВЧАННЯ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
1.1. Наукові підходи до проблеми використання дистанційних технологій у процесі навчання алгебри і початків аналізу
1.2. Поняття та сутність технології дистанційного навчання алгебри і початків аналізу
РОЗДІЛ 2
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 10 КЛАСІВ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ
2.1. Особливості організації навчання алгебри і початків аналізу при дистанційній формі навчання
2.2. Методика проектування та впровадження технологій дистанційного навчання на уроках алгебри і початків аналізу в 10 класах закладів загальної середньої освіти
РОЗДІЛ 3
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 10 КЛАСІВ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ
3.1. Експериментальна перевірка ефективності використання дистанційних технологій у процесі навчання учнів 10 класів алгебри і початків аналізу
3.2. Методичні рекомендації щодо використання дистанційних технологій у процесі навчання учнів 10 класів алгебри і початків аналізу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com