перейти на сайт>>

Методика використання дистанційних технологій у процесі навчання учнів 10 класів алгебри і початків аналізу

ID роботи: 10983
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 65 стор.
Вартiсть: 400 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЄЮ НАВЧАННЯ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

1.1. Наукові підходи до проблеми використання дистанційних технологій у процесі навчання алгебри і початків аналізу

1.2. Поняття та сутність технології дистанційного навчання алгебри і початків аналізу

РОЗДІЛ 2

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 10 КЛАСІВ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ

2.1. Особливості організації навчання алгебри і початків аналізу при дистанційній формі навчання

2.2. Методика проектування та впровадження технологій дистанційного навчання на уроках алгебри і початків аналізу в 10 класах закладів загальної середньої освіти

РОЗДІЛ 3

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 10 КЛАСІВ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ

3.1. Експериментальна перевірка ефективності використання дистанційних технологій у процесі навчання учнів 10 класів алгебри і початків аналізу

3.2. Методичні рекомендації щодо використання дистанційних технологій у процесі навчання учнів 10 класів алгебри і початків аналізу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: