перейти на сайт>>

Методика навчання техніці читання учнів середньої школи на основі використання англомовних мультимедійних програм

ID роботи: 9425
Тип роботи:
Об'єм: 49 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Теоретичні аспекти навчання читання та його роль в процесі навчання мовного спілкування на уроках англійської мови в середній школі

1.1. Психологічні особливості навчання читання іноземною мовою

1.2. Роль мультимедійних навчальних програм у процесі вивчення англійської мови

Розділ ІІ. Особливості навчання техніці читання учнів середньої школи на основі використання англомовних мультимедійних програм

2.1. Особливості використання мультимедійних технологій у процесі навчання читання на уроках англійської мови у середній ланці загальноосвітньої школи

2.2. Методологія використання англомовних мультимедійних програм у процесі навчання техніці читання учнів середньої школи

2.3. Оптимізація навчання читання з використанням аудіокнижок художніх творів

Розділ ІІІ. Експериментальна перевірка ефективності використання англомовних мультимедійних програм у процесі навчання техніці читання учнів середньої школи

3.1. Організація експерименту

3.2. Проведення та інтерпретація результатів експерименту

Висновки

Перелік літератури

Додатки



Висновок:

Навчання читання англійською мовою є невід’ємною частиною навчального процесу в цілому. Знайомство з мовою за допомогою читання необхідно, так як це дозволяє удосконалювати англійську мову, розширювати лексичний запас, знайомитися з культурною спадщиною, мати можливість знайомитися і насолоджуватися читанням неадаптованої літератури в оригіналі, згодом без необхідності використання словника.

Читання тісно пов’язане з іншими видами мовленнєвої діяльності: письмом, аудіюванням, мовленням. Учні повинні користуватися читанням для засвоєння мовного та лексичного матеріалу та оволодіти читанням як джерелом інформації. Оволодіння вмінням добре читати робить реальним і можливим досягнення виховних, освітніх, розвиваючих цілей у процесі вивчення мови.

Читання і в сучасному світі є оптимальним способом передачі інформації, і людина, що вільно читає і розбирається у якісній літературі, людина, вільно адаптується в інформаційному потоці, має більше шансів до успішного розвитку і розширення своїх можливостей. Також навчання читання англійською мовою, є прекрасним інструментом для розвитку усного мовлення, відточування навичок грамотного вимови і сприйняття мови на слух. Читаючи книги англійською мовою, учні не тільки знайомляться з особливостями літературної англійської мови, але і більш органічно і легко запам’ятовують різні мовні звороти, нові слова, складні терміни, оригінальні висловлювання і афоризми великих філософів і авторів.

Упровадження сучасних та інноваційних підходів до викладання англійської мови студентам є використанням мультимедійних засобів навчання. Усі ці технічні засоби значно змінюють можливості викладача, роблять заняття більш насиченим і продуктивним. З’являється таке поняття, як технічна насиченість уроку. Мультимедійні проектори дають можливість матричної презентації матеріалу, яка відриває студента і викладача від друкованого тексту, від послідовного зчитування та заучування напам’ять. З’являється нова методика викладання – мультимедійна технологія. На нашу думку, правильне і системне використання цієї методики дає можливість збільшити обсяг навчального матеріалу в десятки разів, досягнути достатньо високого рівня володіння англійською мовою.

Також вважаємо, що для постановки правильного бездоганної англійської вимови, важливі заняття безпосередньо з носієм мови. В якості додаткових опцій для занять рекомендується  звертатися до аудіокниги на іноземній мові. У цьому випадку учні вчаться сприймати мову носія мови на слух, вловлюють фонетичні тонкощі вимови, шліфують і відточують навички, набуті в процесі вивчення мови.

Підсумки практичного застосування мультимедійних програм у процесі навчання техніці читання, представлені у розділі 3, наочно демонструють позитивний результат нашої дослідницької роботи. В цілому, роботу можна вважати успішною, так як цілі і завдання, поставлені на початку дослідження, були досягнуті, гіпотези частково підтверджена.

Таким чином, використання мультимедійних технологій на уроках іноземної мови – це ефективний засіб навчання школярів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: