перейти на сайт>>

Методика ознайомлення дошкільнят з жанрами образотворчого мистецтва

ID роботи: 1533
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
1. Методологічні аспекти ознайомлення дошкільників з жанрами образотворчого мистецтва
1.1. Використання творів живопису в сучасній практиці освітньо-виховної роботи з дошкільниками
1.2 Образотворчі можливості видів і жанрів образотворчого мистецтва у процесі виховання дошкільників
1.3. Інноваційні підходи до ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з живописом
2. Експериментальне дослідження ефективності методики ознайомлення дошкільників з жанрами образотворчого мистецтва
2.1 Організація і зміст експериментального дослідження
2.2. Використання різних жанрів мистецтва у процесі художнього виховання дошкільників
2.3 Аналіз результатів експериментального дослідження
Висновок
Список літератури



Висновок:

В умовах розбудови української національної культури і освіти виключно важливого значення набуває використання естетико-виховних можливостей образотворчого мистецтва, і зокрема живопису. Його естетична виразність, глибокий духовний зміст та поліфункціональність покликані сприяти передачі естетичного досвіду попередніх поколінь, формувати у дітей здатність сприймати, оцінювати та примножувати культурні традиції українського народу.
Зображувальне мистецтво поділяється на такі види: живопис, архітектура, скульптура, графіка, декоративно-прикладне мистецтво; в живописі розрізняють наступні жанри: портрет, пейзаж, натюрморт, сюжетно-тематична картина.
В естетичних судженнях дітей відображається дальший розвиток цілісності естетичного сприймання ними творів пейзажного живопису. Вони вже розуміють єдність зовнішньо красивої форми зображеного і внутрішнього змісту.
Зіставлення явищ, відображених у художніх образах, з явищами, які діти спостерігали в житті, приводить їх до розуміння характерних сторін цих явищ, що в свою чергу дає змогу виробити емоційну оцінку, аналогічну до авторської. А це важлива умова формування в дошкільників правильного естетичного ставлення не лише до творів мистецтва, а й до навколишньої дійсності, вироблення в них правильних естетичних оцінок.
Подальший розвиток естетичного ставлення дітей до творів живопису проявляється в підвищенні інтелектуального компонента у доборі об'єктів зображення, що подобаються дітям. Якщо у дітей середньої групи була лише розповідь по картині, то в діти старшої групи це не тільки розповідь про те, що вони бачать (безпосередньо сприймають), а й певні міркування, пов'язані з їх знаннями. Часто це розповідь не про всі зображені об'єкти, а лише про той, який дитину найбільше вразив, який йому найбільше подобається.
Предметом дослідження були естетичні судження дошкільників у процесі сприймання творів живопису – тематичних (сюжетних) картин і творів пейзажного жанру. Сприймаючи тематичні картини, діти насамперед реагували на сюжет. Перші естетичні судження, в яких вони виявляють свою загальну естетичну оцінку, такі, як і про пейзажні твори: «Картина подобається». А вже потім виявлялося емоційне ставлення до зображеного, з'ясовувалися мотиви естетичних оцінок.
Як встановлено цим дослідженням, естетичні судження дошкільників показують, що діти насамперед реагують на сюжет тематичних картин. Емоційність естетичних суджень у цьому залежить від розуміння ними сюжету картини, від повноти сприймання виражальних засобів. Вона залежить також від емоційного ставлення дітей до психології зображених людей: їх моральних рис, характеру і настроїв. Серед мотивів естетичної оцінки перше місце належить мотиву правдивості зображеного. Але цю правдивість діти розглядають як звичайну подібність до певних предметів і явищ життя, не розуміючи узагальнених рис реалістичного художнього образу. Мотив правдивості тісно пов'язаний з власним досвідом дітей, їх знаннями.
Методична система впливу зображувального мистецтва на естетичне виховання дошкільників, апробована у процесі експериментальної роботи, засвідчила доцільність ознайомлення дошкільників з видами зображувального мистецтва та жанрами живопису. Експериментальне вивчення умов морально-естетичного виховання дошкільників підтвердило ефективність навчальної роботи, спрямованої на оволодіння дітьми уміннями і навичками передачі естетичної виразності у процесі малювання.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: