перейти на сайт>>

Методи та засоби зберігання документів на приватному підприємстві на прикладі ФОП Макаренко В.П.

ID роботи: 5132
Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

РОЗДІЛ І. характеристика умов організації зберігання документів на сучасному  підприємстві

1.1. Поняття та сутність зберігання документів

1.2. Характеристика основних вимог щодо організації зберігання документів

Розділ ІІ. Дослідження методів та засобів зберігання документів на ФОП Макаренко В.П.

2.1. Організація зберігання документів на ФОП Макаренко В.П.

2.2. Засоби та методи зберігання документів в організації

Висновок

Список літератури

Додатки



Висновок:

В Україні не створена цілісна система нормативно-методичного забезпечення процесів архівного зберігання електронних документів, гармонізована з нормами міжнародного права з питань розвитку інформаційного суспільства.

Тому єдиних правил по веденню електронних архівів відомчих державних підприємств та установ немає. Створюються електронні архіви залежно від вирішуваних архівом задач по збереженню даних та економічних можливостей тієї чи іншої установи.

Найбільш поширеніший спосіб збереження даних – використання жорстких дисків із застосуванням розповсюджених програмних продуктів і створення резервних копій документів на магнітних стрічках, оптичних UDO та CD/DVD дисках.

 При виборі технічних рішень збереження архівних ресурсів зі швидким довільним доступом до даних, оптичні технології UDO, DVD, BD найбільшою мірою забезпечують виконання вимог, що ставляться до сховища, включаючи такі параметри як висока надійність і тривалість збереження, автентичність і незмінюваність даних, швидкий довільний доступ до даних, висока ємність носіїв, можливість розширення.

Одним з ефективних напрямків удосконалення управління підприємством є розробка и впровадження сучасних інформаційно-управляючих систем і технологій.

Нові інформаційні технології управління підприємством є важливим і необхідним засобом, який дозволяє: швидко, якісно і надійно виконувати отримання, облік, зберігання і обробку інформації; значно скоротити управлінський персонал підприємства, який займається роботою по збору, обліку, зберіганню і обробці інформації; забезпечити у потрібні терміни керівництво і управлінсько-технічний персонал підприємства якісною інформацією; своєчасно і якісно вести аналіз і прогнозування господарської діяльності підприємства; швидко і якісно приймати рішення по усіх питаннях управління підприємством. 

Створенням електронного архіву забезпечують гарантоване зберігання електронного документа протягом певного часу та надійний його захист. Проблема довгострокової перспективи зберігання електронних документів пов'язана з тим, що електронний документ, на відміну від паперового, залежить від зміни технологічного середовища.

Найпоширенішими проблемами електронних архівів є захист електронних документів від знищення чи пошкодження внаслідок утрати фізичних властивостей носіїв інформації, зміни програмних та/або апаратних компонентів, запобігання некоректному поводженню з документами через низьку компетентність користувачів.

Крім того, магнітні й оптичні носії інформації ненадійні (термін їх придатності звичайно становить від 3 до 30 років), а конвертованість форматів даних нестабільна та обмежена. Розробка комплексу організаційних та нормативно-правових заходів регулювання діяльності електронних архівів має розвиватися в напрямах забезпечення зберігання електронних документів, створення спеціальних архівних фондів електронних документів, здійснення обліку документів в електронній формі, внесення їх до номенклатури справ та формування справ згідно з номенклатурою, передавання електронних документів до архівних установ.

Потребують вирішення проблеми технічного, методичного і кадрового забезпечення державних архівів для прийняття електронних документів на зберігання. 

Отже, для вирішення інформаційних проблем ФОП Макаренко В.П. повинно мати єдину інформаційну систему електронного документообігу, засновану на широкому застосуванні нових інформаційних і комунікаційних технологій, що робить актуальними проблеми автоматизації зберігання пошуку й обробки документів, забезпечення безпеки їх передачі й можливості спільного використання.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: