перейти на сайт>>

Моделювання заходів з екологічного виховання молоді в процесі туристичної подорожі

ID роботи: 5106
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І.  Теоретичні підходи до формування системи екологічного виховання молоді В ТУРИСТСЬКОМУ ПОХОДі

1.1. Екологічне виховання молоді  як стратегічний напрямок реалізації державної екологічної політики

1.2. Екологічне виховання у процесі туристських подорожей як найважливіша умова формування ціннісного ставлення молоді до природного середовища

Розділ ІІ. Аналізефективних форм і методів екологічної освіти й виховання Молоді в процесі туристичної подорожі

2.1. Значення та функції туристичних подорожей у процесі екологічного виховання молоді

2.2. Розробка моделі  виховання молоді в процесі туристичної подорожі

Висновок

Використана література



Висновок:

Таким чином, завдання екологічного і морального виховання людини є надзвичайно актуальними. В Україні інтерес до цієї проблеми значно зростає, оскільки стало очевидним те, що ми зможемо самостійно вирішити екологічні проблеми, якщо будемо постійно піклуватися про моральне відродження українського суспільства.

 З аналізу екологічної ситуації в Україні та дослідження сформова­ності ціннісного ставлення молоді до природи можна зробити висновок, що проблема ефективного проведення еко­логічного виховання потребує цілеспрямованих зу­силь. Усвідомлюючи, що в сьогоднішніх умовах постає проблема більш раціонального використання природних ресурсів та збереження довкілля для нашої держави ак­туалізується висновок, що стратегічним завданням про­фесійної підготовки майбутнього спеціаліста будь-якого профілю перш за все повинна бути сформованість цін­нісного ставлення до природи.

Аналіз наукової літератури, а також власні спостереження показали, що сучасний туризм є одним з найефективніших засобів екологічного виховання, оскільки надає широкі можливості для набуття будь-якими категоріями туристів досвіду формування й розвитку ціннісного ставлення до навколишнього світу з паралельним набуттям знань у різних галузях: біології, екології, географії, краєзнавстві й загальній історії в умовах відірваності від стереотипів техногенного середовища. Таким чином, сучасний туризм має значні можливості для формування екологічної культури в різних верств населення. Особливо важливою, на нашу думку, є робота фахівців галузі туризму зі школярами в процесі туристичних подорожей, оскільки саме в шкільному віці формується усвідомлення людиною її місця в природі, почуття власної відповідальності за наслідки своїх дій. Екологічне виховання в процесі туристських подорожей є важливою умовою формування екологічного світогляду молодих людей, їх екологічної культури, активної екологічної позиції й у кінцевому підсумку ціннісного ставлення до природи.

Отже, аналізуючи проблему використання форм, методів і засобів навчання й виховання в процесі екологічної освіти школярів, ми дійшли висновку, що реалізація завдань і цілей екологічного виховання в процесі урочної, позаурочної й позашкільної діяльності вимагає застосування таких форм і методів навчання, які будуть:

забезпечувати формування креативного мислення школярів, сприяти формуванню в них умінь прогнозувати екологічні ситуації та їхні наслідки;

стимулювати учнів в аспекті здобуття ними екологічних знань, умінь і навичок;

розвивати вміння й навички дослідницької роботи;

залучати школярів до природоохоронної діяльності, сприяти усвідомленню ними її необхідності, бажанню здійснювати екологічно безпечну діяльність;

виховувати в школярів любов до природи, до рідного краю.

Таким чином, в умовах зростаючої соціальної нестабільності дитячо-юнацький туризм та краєзнавство стають головними чинниками формування всебічно розвинутої особистості з активної життєвою позицією, національною самосвідомістю, загартованою фізично і духовно. Враховуючи важливість соціокультурних функцій сучасного дитячо-юнацького туризму, потрібні їх подальші суспільно – географічні дослідження.

Туристичні походи молоді дають можливість об’єднати відпочинок з пізнанням життя, історії, поширити кругозір, розвивають їхній інтелект, формують естетичний смак, сприяють кращому розумінню реальної картини світу. Фізичні навантаження при цьому мотивують процес морально-духовного удосконалення, сприяють укріпленню відчуття упевненості в собі і в успіху.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: