


Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МУЗЕЇ ЯК ІНСТИТУЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПАМ᾽ЯТІ
1.1. Соціальна роль музеїв у вітчизняній та зарубіжній гуманітаристиці
1.2. Музеї у системі соціальних комунікацій
РОЗДІЛ 2. PR У ДІЯЛЬНОСТІ МУЗЕЇВ: ПОНЯТТЯ, ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ ТА СПЕЦИФІКА
2.1. Мета і завдання PR-діяльності у музейній справі
2.2. Інструменти PR у музейній практиці: напрями і форми використання
РОЗДІЛ 3. PR ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МУЗЕЇВ
3.1. PR у популяризації музеїв: здобутки і перспективи
3.2. Роль PR у залученні громадян до надбань національної та світової культурної спадщини
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Висновок:
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел та має високий рівень унікальності. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp)
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com