Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 56 стор.
Вартiсть: 300 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МУЗЕЇ ЯК ІНСТИТУЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПАМ᾽ЯТІ
1.1. Соціальна роль музеїв у вітчизняній та зарубіжній гуманітаристиці
1.2. Музеї у системі соціальних комунікацій
РОЗДІЛ 2. PR У ДІЯЛЬНОСТІ МУЗЕЇВ: ПОНЯТТЯ, ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ ТА СПЕЦИФІКА
2.1. Мета і завдання PR-діяльності у музейній справі
2.2. Інструменти PR у музейній практиці: напрями і форми використання
РОЗДІЛ 3. PR ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МУЗЕЇВ
3.1. PR у популяризації музеїв: здобутки і перспективи
3.2. Роль PR у залученні громадян до надбань національної та світової культурної спадщини
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Висновок:
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел та має високий рівень унікальності. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp)
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com