перейти на сайт>>

Місце України на світовому ринку послуг

ID роботи: 983
Тип роботи:
Об'єм: 41 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ і теоретичні основи дослідження ринку послуг
1.1. Сутність світового ринку послуг
1.2. Особливості функціонування світового ринку послуг
Розділ іі роль світового ринку послуг у розвитку національної економіки
2.1 Cтруктура світової торгівлі послугами
2.2 Регулювання світового ринку туристичних послуг на національному і міжнародному рівнях
Розділ ііі перспективи інтеграції у світовий ринок туристичних послуг
3.1 Стратегія розвитку міжнародного туристичного бізнесу в Україні
3.2 Перспективи розвитку ринку міжнародних туристичних послуг в Україні у умовах глобалізації
Висновки
Список використаної літератури



Висновок:

Протягом останніх трьох десятиріч обсяги світового експорту послуг збільшилися у більше, ніж 20 разів і продовжують зростати.

В умовах глобалізації світової економіки вона набуває динамічного розвитку та стає одним із впливових чинників, од яких залежить її зростання, економіки, підвищення конкурентоспроможності країни на світових ринках, піднесення добробуту населення. Економічна глобалізація, а також розвиток регіональних інтеграційних процесів дедалі більшою мірою стирають кордони між «внутрішніми» та «закордонними» послугами, стираються межі і в торгівлі ними.

На сьогодні світовий ринок послуг як галузевий товарний ринок поки що не являє собою органічної системи, він тільки розвивається в напрямі цілісності, перебуває у фазі становлення.

Міжнародна торгівля послугами має низку специфічних рис порівняно з традиційною торгівлею товарами. Вона тісно взаємопов’язана з торгівлею товарами. Ці сектори один на один спонукально впливають (аналіз ринків, маркетингове консультування, транспортування, реклама, передпродажне і післяпродажне обслуговування).

Сфера послуг, як правило, більше захищається державою від іноземної конкуренції, ніж сфера матеріального виробництва, більш того, транспорт і зв’язок, фінансові та страхові послуги в багатьох країнах традиційно перебувають у цілковитій або частковій власності держави та суворо контролюються нею, внаслідок цього в міжнародній торгівлі послугами існує більше протекціоністських перешкод і конкурентних бар’єрів, ніж у торгівлі товарами (хоча останнім часом завдяки ГАТС спостерігається значна лібералізація торгівлі такими послугами). Не всі види послуг на відміну від товарів можуть бути придатні до широкого залучення в міжнародний обмін (це стосується насамперед побутових і комунальних послуг).

У статистиці платіжних балансів світова торгівля комерційними послугами фактично зводиться до двох способів надання послуг – транскордонного та споживання за кордоном.

Однак реальний обсяг усієї світової торгівлі послугами набагато більший. Міжнародна статистика не враховує повністю торгівлю послугами між іноземними та національними юридичними і фізичними особами в межах національної території. Обсяги світової торгівлі товарами та послугами у 2010році становили понад 14 трлн доларів, з яких понад 80 % – торгівля товарами, майже 20 % – торгівля послугами.

Експорт послуг постійно зростає і досяг 2,7 трлн дол. у 2010 році. Міжнародна торгівля послугами подвоюється кожні 7-8 років порівняно з 15 роками, необхідними для аналогічного збільшення обсягу експорту товарів. На початку нового тисячоліття сфера послуг набуває розвитку у всіх регіонах світу. Це стосується також країн, що розвиваються, й найменш розвинутих країн. Їх роль у міжнародній торгівлі послугами зростає як щодо експорту, так і імпорту. Але найбільшу роль у цьому секторі світової економіки продовжують відігравати країни Тріади.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: