перейти на сайт>>

Наочно-образне мислення в молодших школярів допоміжної школи

ID роботи: 1337
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ і. Теоретичні проблеми наочно-образного мислення й методичні аспекти його формування в молодших школярів допоміжної школи
1.1. Поняття та значення наочно-образного мислення
1.2. Розвиток наочно-образного мислення молодших школярів
1.3. Особливості розвитку наочно-образного мислення у розумово-відсталих дітей молодшого шкільного віку
Розділ 2. Експериментальне вивчення наочно-образного мислення дітей молодшого шкільного віку – учнів допоміжної школи
2.1 Результати експериментального вивчення особливостей наочно-образного мислення учнів допоміжної школи
2.2. Методика розвитку наочно-образного мислення учнів допоміжної школи
2.3. Аналіз ефективності занять з розвитку наочно-образного мислення учнів допоміжної школи
Висновок
Література
Додатки



Висновок:

Узагальнюючи все вищенаведене, слід зазначити, що початкове навчання використовує ту форму мислення, яка виникла ще у дітей-дошкільників. Більшість дитячих психологів називають основним видом мислення в молодшому шкільному віці наочно-образне. До кінця навчання в початковій школі відбувається перехід від наочно-образного мислення до словесно-логічного. Цей перехід здійснюється за рахунок процесу навчання, тобто в процесі надбання дітьми певних знань.
Наочно-образне мислення в молодших школярів ще безпосереднє і тісно пов'язане з їхнім сприйманням. Вони ще не можуть абстрагуватися від найбільш явних ознак предмета. Так, якщо на очах у дитини змінити форму пластилінової кульки (з цього самого шматочка пластиліну ліплять «ковбаску»), то вона стверджує, що кількість пластиліну збільшилася. Мислення, що протікає у формі наочних образів, не дає можливості дитині зробити правильні висновки й узагальнення.
В результаті вивчення психолого-педагогічної літератури ми встановили, що мислення - функція мозку, результат його аналітико-синтетичної діяльності. Об'єктивною матеріальною формою мислення є мова. За допомогою слова люди спілкуються між собою, передаючи культурно-історичний досвід. Завдяки мисленню людина пізнає предмети і явища, а також зв'язки і відносини між ними.
Численними дослідниками встановлено, що мислення нерозривно пов'язано з плотським пізнанням, оскільки плотська основа є основним джерелом думки. Тобто за допомогою таких психічних процесів як відчуття, сприйняття чоловік отримує інформацію про навколишню дійсність. Разом з тим мислення людини спрямоване на пізнання невідомого, а для цього плотська основа мислення дуже вузька.
Для вивчення наочно-образного мислення нами була використана батарея тестів, які показали, що розумово-відсталі діти мають деякі відхилення в розвитку наочно-образного мислення. Тому з метою розвитку наочно-образного мислення була проведена серія занять у експериментальній групі. До початку експерименті три дитини експериментальної групи мали низький рівень наочно-образного мислення, тоді як в контрольній групі тільки у двох дітей низький рівень наочно образного мислення.
Дослідження, проведені після проведення занять показали, що в експериментальній групі значно зріс рівень наочно-образного мислення: більшість дітей (3 чол.) мають середній рівень наочно-образного мислення і у двох високий рівень, дітей з низьким рівнем немає. У дітей же контрольної групи узагальнені результати майже не змінилися: у чотирьох дітей середній рівень наочно-образного мислення і у однієї дитини – низький.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: