Тип роботи:
Об'єм: 83 стор.
Вартiсть: 300 грн.
Змiст:
ВСТУП
ГЛАВА1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ЛЮДИНИ КУЛЬТУРИ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ УНІВЕРСИТЕТУ
1.1. Наукові підходи до проблеми формування людини культури
1.2. Сутнісна характеристика поняття «людина культури»
1.3. Теоретична модель формування у студентів образу людини культури
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ЛЮДИНИ КУЛЬТУРИ У СУЧАСНИХ СТУДЕНТІВ
2.1. Діагностика стану формування образу людини культури у студентської молоді
2.2. Модель формування якостей особистості людини культури в навчально-виховному процесі університету
2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Висновок:
Отже, на основі теоретичного аналізу наукової літератури встановлено, що феномен «культура» багатозначний, відрізняється складністю та багатовимірністю. Незважаючи на велику кількість визначень поняття «культура», можна виділити такі основні положення: сутність культури – гуманістична, людино-творча, яка полягає в конкретизації загальнолюдських цінностей стосовно кожної людини; продуктом і одночасно творцем культури є людина; головним джерелом культури є діяльність людини; культура включає в себе способи і результати діяльності людини. Культура розглядається як механізм, що регламентує і регулює поведінку та діяльність людини, а саме людина є її носієм і ретранслятором, тобто культура – специфічно людський спосіб буття, котрий визначає весь спектр практичної та духовної активності людини, її можливої взаємодії з навколишнім світом і собою.
Одним із шляхів розв’язання проблем сучасного суспільства є використання культурологічного підходу до навчання та виховання. Ми бачимо, що головна ідея удосконалення змісту освіти – це всебічний розвиток особистості. Отже необхідно поглиблювати культурологічну спрямованість усього навчального процесу.
Людина культури – вільна особистість, здатна до самовизначення в світі культури. Педагогічні аспекти цього полягають у вихованні в учнів таких взаємопов'язаних якостей, як високий рівень самосвідомості, почуття власної гідності, самоповага, самостійність, самодисципліна, незалежність суджень, що поєднується з повагою до думки інших людей, здатність до орієнтування в світі духовних цінностей і в ситуаціях навколишнього життя , вміння приймати рішення, нести відповідальність за свої вчинки, здійснювати вільний вибір своєї життєдіяльності, лінії поведінки, способів свого розвитку та ін. Виховання вільної особистості вимагає виключення з освітньої системи будь-яких методів і форм тиску на дитину і всебічного заохочення і розвитку практики включення учнів в ситуації вибору, самостійного прийняття рішень, варіативного навчання та інших механізмів демократизації освітньо-виховної системи. Завдання освіти – створити простір вільного саморозвитку особистості і навчити її користуватися свободою як благом.
Педагогічно значущі орієнтири виховання творчої особистості сконцентровані в таких характеристиках, як розвинені здібності, потреби в перетворюючої діяльності, досить великий обсяг засвоєних знань, умінь, поєднання аналітичного та інтуїтивного мислення, здатність і прагнення до життєтворчості.
Мета освіти людини культури включає і практичну підготовку її до життя в певному культурному просторі. Випускник сучасної школи готується до життя в умовах ринкового господарювання, діалогу культур і народів, міжнаціонального спілкування, нової релігійності, підвищення ролі приватної (приватної) життя.
Адаптація до цих умов вимагає від нього практичного оволодіння основами економіки, комп'ютерної грамотності, володіння мовами світу, навичками спілкування, знання релігійних свят, народних звичаїв і т.д. У нових умовах актуалізуються дбайливе ставлення людини до свого фізичного і психічного здоров'я, вміння вести здоровий спосіб життя, мати естетичний смак, гарні манери, творити повсякденне життя за законами краси, облаштовувати свій будинок, вести господарство, створювати і примножувати добробут сім'ї і багатство країни.
В основу проектування процесу формування образу людини культури у студентів вищих навчальних закладів покладено ідею системного розвитку духовних якостей майбутніх спеціалістів за допомогою застосування комплексу методів, форм та засобів виховання духовної культури особистості, адаптованих до навчально-виховного процесу у ВНЗ з урахуванням вимог соціально-професійного оточення, що дозволяє адекватним способом організовувати навчально-виховні заходи зі студентами и сприяти вихованню у них духовно-культурних якостей і здійснюється на основі правил, вимог, пропонованих до процесу проектування, його результатів: орієнтованість на особистість учасників педагогічного процесу, орієнтація на технологічність і творчість; інтеграція професійно-специфічного і загальногуманітарного змісту; відповідність проекту інтересам, можливостям студентів, педагогів; достатня гнучкість проекту, його економічність.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com