Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти навчання читання та його роль в процесі навчання мовного спілкування на уроках англійської мови в середній школі
1.1. Психологічні особливості навчання читання іноземною мовою
1.2. Особливості навчання іноземної мови в середніх класах загальноосвітньої школи
Розділ ІІ. Засоби оптимізації навчання читання учнів середніх класів на уроках англійської мови
2.1. Особливості використання сучасних педагогічних технологій у процесі навчання читання на уроках англійської мови у середній ланці загальноосвітньої школи
2.2. Оптимізація навчання читання з використанням аудіокнижок художніх творів
Висновки
Перелік літератури
Додаток
Висновок:
Читання тісно пов’язане з іншими видами мовленнєвої діяльності: письмом, аудіюванням, мовленням. Учні повинні користуватися читанням для засвоєння мовного та лексичного матеріалу та оволодіти читанням як джерелом інформації. Оволодіння вмінням добре читати робить реальним і можливим досягнення виховних, освітніх, розвиваючих цілей у процесі вивчення мови.
Навчання читання англійською мовою є невід'ємною частиною навчального процесу в цілому. Знайомство з мовою за допомогою читання необхідно, так як це дозволяє удосконалювати англійську мову, розширювати лексичний запас, знайомитися з культурною спадщиною, мати можливість знайомитися і насолоджуватися читанням неадаптованої літератури в оригіналі, згодом без необхідності використання словника.
Читання і в сучасному світі є оптимальним способом передачі інформації, і людина, що вільно читає і розбирається у якісній літературі, людина, вільно адаптується в інформаційному потоці, має більше шансів до успішного розвитку і розширення своїх можливостей. Також навчання читання англійською мовою, є прекрасним інструментом для розвитку усного мовлення, відточування навичок грамотного вимови і сприйняття мови на слух. Читаючи книги англійською мовою, учні не тільки знайомляться з особливостями літературної англійської мови, але і більш органічно і легко запам'ятовують різні мовні звороти, нові слова, складні терміни, оригінальні висловлювання і афоризми великих філософів і авторів.
Колосальна увагу під час уроку англійської мови приділяється фонетиці. В сучасній англійській мові - 46 звуків, при цьому англійський алфавіт налічує 26 букв. Орфографія англійської мови досить консервативна. При цьому існують явні відмінності між вимовою і письмом. Іноді слова, які однаково пишуться, вимовляються по-різному.
В процесі навчання читання англійською мовою, в першу чергу викладачі прищеплюють навик аналізу тексту, мовної здогадки сенсу, у разі, якщо твір складний для сприйняття, що найчастіше трапляється при читанні класичної художньої літератури. При грамотній організації роботи з такими художніми текстами, за загальним контекстом, учень завжди може здогадатися про значення незнайомих слів.
В процесі навчання читання англійською мовою, безсумнівно, формується навик читання «про себе», в даному випадку, за умови прихованої артикуляції, слухач вибудовує внутрішню мову, закріплюючи і опрацьовуючи отримані знання. Протягом навчання учні середніх класів освоюють механізм прогнозування, маючи при цьому стійку лексичну і граматичну базу, вчаться аналізувати інформацію англійською мовою, практикують техніку, тому читання англійською мовою є невід'ємною частиною навчального процесу.
Для постановки правильного бездоганного англійської вимови, важливі заняття безпосередньо з носієм мови. В якості додаткових опцій для занять рекомендується звертатися до аудіокниги на іноземній мові. У цьому випадку учні вчаться сприймати мову носія мови на слух, вловлюють фонетичні тонкощі вимови, шліфують і відточують навички, набуті в процесі вивчення мови.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com