Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 67 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
1.1. Підприємство готельного господарства як об’єкт управління
1.2. Характеристика систем управління готельними підприємствами
1.3. Світовий досвід побудови організаційних структур на підприємствах готельного господарства
РОЗДІЛ 2. Організаційно-економічний аналіз діяльності підприємства
2.1. Загальна характеристика ПРАТ «Готель Голосіївський».
2.2. Аналіз основних показників роботи підприємства
2.3. Дослідження організаційної структури ПрАТ «Готель Голосіївський»
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРАТ «ГОТЕЛЬ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ»
3.1. Напрями вдосконалення управлінської структури і системи управління ПрАТ «Готель Голосіївський
3.2. Розробка заходів з оптимізації структури управління ПрАТ «Готель Голосіївський»
3.3. Економічне обґрунтування ефективності рекомендацій з оптимізації структури управління ПрАТ «Готель Голосіївський»
ВИСНОВКИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Висновок:
В ході виконання курсової роботи були зроблені наступні висновки: Готельне господарство становить значну й надзвичайно важливу частину сфери послуг, що обумовлює необхідність приділяти розвитку готельного бізнесу, підвищенню якості готельних послуг, створенню систем менеджменту якості належну увагу. Проведені дослідження функціонування сучасних підприємстві готельного господарства, а також систем управління, що діють, дозволили сформулювати вимоги до формування принципової схеми системи управління, на яку повинне спиратися керівництво готелів в своїй роботі. Подібна система управління, що охоплює всі сфери готельної діяльності повинна: ґрунтуватися на взаємодії споживача з послугою і враховувати процедуру участі споживача в пропозиції послуги; оптимізувати використання всіх ресурсів, в управлінні готелем на основі визначення і оцінки відповідних ресурсопотоків; включати всі розроблені інструменти управління і структурувати управлінські дії, сприяючи підвищенню прибутковості підприємства, розширенню номенклатури послуг і вдосконаленню якості обслуговування; відповідати вимогам абсолютної прозорості для управління і контролю. Готель «Голосіївський» – це місце для тих, хто цінує гарні умови і доступні ціни. Даний готель обирають з великої кількості готелів Києва. Протягом багатьох років готель залишається надійним партнером для гостей. В готелі «Голосіївський» функціонує не багато відділів, які виконують певні функції згідно положень про підрозділи. Готель за матеріально-технічними показниками оснащений достатньо добре, що включає устаткування за останніми науково-технічними розробками та усіма належними матеріальними засобами. За результатами проведеного аналізу встановлено, що ПрАТ «Готель «Голосіївський» має ряд сильних сторін і можливостей на відповідному ринку. Діяльність ПрАТ «Готель «Голосіївський» протягом аналізованого періоду є прибутковою і рентабельною. За результатами проведеного дослідження організаційної структури рекомендовано заходи з оптимізації структури управління ПрАТ «Готель Голосіївський». Вдосконалення системи управління готельним підприємством – це, по-перше, забезпечення раціональної взаємодії таких його основних елементів, як трудові, матеріально-технічні, фінансові і інформаційні ресурси; по-друге використання методів, способів, функцій управління і заходів, що робляться, здатних впливати на об’єкт управління, на взаємодію елементів системи, орієнтуючих на досягнення поставленої мети; по-третє, забезпечення реконструкції організаційної структури готельного підприємства, поєднання поточного, перспективного і стратегічного управління готельними підприємствами, що надають можливість суб’єктові управління використовувати інструментарій системного аналізу економічного зростання; по-четверте, підвищення ефективності споживання всіх, видів ресурсів в процесі надання готельних послуг в поточній діяльності, а також в перспективному і стратегічному соціально-економічному розвитку. Виходячи із організаційної схеми управління ПрАТ «Готель Голосіївський» пропонуємо наступні заходи: введення до штату посад менеджеру зі стратегічного планування, менеджеру з розвитку за рахунок виведення із штатного розкладу трьох посад економістів; скасування посади чергового по поверху, до функцій якого відносять контроль за якістю прибирання та технічним станом номерного фонду на поверсі; укладення договору аутсорсингу на прибирання готельних номерів і місць загального користування з клінінговою компанією; передача чистини функцій по обслуговуванню системи каналізації, дератизації, дезінфекції спеціалізованій організації; передача функцій відділу експлуатації і ремонту радіо, телебачення та сервісному центру. Розрахунок показника ефективності управління готельним підприємством показав, що у разі впровадження запропонованих змін відбудеться його збільшення з 106,58 до 155,77. Отже, розроблені рекомендацій з оптимізації структури управління можуть бути впроваджені на ПрАТ «Готель Голосіївський».
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com