перейти на сайт>>

Організація дослідницької роботи учнів при вивченні української літератури

ID роботи: 1613
Тип роботи:
Об'єм: 36 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні аспекти дослідницької діяльності учнів
1.1. Дослідницька діяльність як важлива складова навчання у сучасній школі
1.2. Характеристика умов здійснення процесу формування дослідницьких умінь учнів
1.3. Структура дослідницької діяльності під час вивчення української літератури
2. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності старшокласників у процесі вивчення української літератури
2.1. Характеристика процесу дослідницької діяльності
2.2. Організація самостійної навчально-пошукової діяльності учнів на уроках української літератури та в позаурочний час як умова формування їх пізнавальної самостійності
2.3. Результати дослідницької діяльності
Висновок
Література



Висновок:

Сучасна система освіти в Україні спрямована на розвиток самостійно мислячої особистості та на створення умов, що відкривають учневі можливість самостійних дій у пізнанні навколишнього.
У реальному процесі навчання у сучасній школі однією з важливих проблем є несформованість у школярів умінь та навичок працювати з творами художньої літератури та самостійно здобувати знання.
Серед невирішених проблем виділяються такі: більшість учнів недостатньо виявляє інтерес до читання художньої української літератури, школярі не завжди вміють самостійно аналізувати тексти, висловлювати власне ставлення до прочитаного, проявляти пізнавальну самостійність.
Організовуючи активну навчально-пошукову діяльність учнів на уроках з української літератури та в позаурочний час, учитель має можливість формувати в них таку якість особистості як пізнавальна самостійність.
На основі вивчення психолого-педагогічної літератури та педагогічного досвіду визначаємо такі основні етапи організації навчального процесу, спрямованого на розвиток в учнів дослідницьких умінь:
діагностика вихідного рівня розвитку дослідницьких умінь в учнів;
роз’яснення вчителем важливості й необхідності даного вміння;
інструктаж про його зміст і способи оволодіння ним; встановлення зв’язку з уміннями, які є в учнів;
виконання спеціально розробленої системи практичних завдань;
оперативний контроль за ходом розвитку умінь;
застосування умінь у нових, нестандартних ситуаціях;
закріплення сформованого вміння, перетворення його в навичку самостійно застосовувати його в щоденній практиці.
Таким чином, дослідницькі уміння як базові компоненти особистості виражають провідні характеристики процесу творчого її становлення, відображають універсальність її зв’язків з оточуючим світом, ініціюють здатність до творчої самореалізації, визначають ефективність пізнавальної діяльності, сприяють перенесенню знань, умінь і навичок дослідницької діяльності в будь-яку галузь пізнавальної і практичної діяльності.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: