перейти на сайт>>

Організація надання додаткових послуг у готельному комплексі

ID роботи: 9924
Тип роботи:
Об'єм: 58 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теорія та практика організації і технології надання додаткових послуг в готельних підприємствах

1.1. Готельні послуги: основні характеристика та класифікація

1.2. Поняття, види та особливості організації надання додаткових послуг готелю

1.3. Дослідження світового досвіду щодо організації і технології надання додаткових послуг у готельних комплексах

РОЗДІЛ 2. Аналіз особливостей організації і технології надання додаткових послуг в ГК «InterContinental Kiev»

2.1. Загальна характеристика підприємства

2.2. Організаційна структура та характеристика основних ГК «InterContinental Kiev»

2.3. Оцінка ефективності експлуатації номерного фонду ГК «InterContinental Kiev»

2.4. Дослідження договірних відносин з основними партнерами підприємства

2.5. Визначення особливостей організації і технології надання додаткових послуг в ГК «InterContinental Kiev»

РОЗДІЛ 3. Удосконалення процесу надання додаткових послуг в ГК «InterContinental Kiev» з урахуванням світового досвіду

3.1. Шляхи удосконалення процесу обслуговування в ГК «InterContinental Kiev»

3.2. Пропозиції щодо оптимізації технології та організації надання додаткових послуг в ГК «InterContinental Kiev» з урахуванням світового досвіду

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

 



Висновок:

У сучасних умовах функціонування світового ринку характеризується інтенсивним розвитком усіх його складових. Одним із найважливіших, динамічно зростаючих, напрямів, що входять до його структури, є сфера послуг. Оскільки функціонують підприємства, які займаються наданням послуг, що в загальному складають ринок послуг, то, відповідно, створюється конкурентне середовище. Лише те підприємство, яке зуміє належним чином організувати надання послуг, дотримуючись законодавчо-правових актів, стандартів, і враховуючи специфічні особливості послуг, буде стійким та конкурентоздатним на ринку послуг.

Готельна послуга складається з основних і додаткових послуг, що надаються споживачеві при розміщенні і проживанні у готелі.

Сучасна тенденція розвитку готельного бізнесу така, що підприємства розміщення диверсифікують свій продукт, намагаючись запропонувати максимальну кількість додаткових послуг. Якщо раніше наявність великої кількості додаткових послуг свідчило лише про «зірковість» готелю, то тепер додаткові послуги - це «обличчя» засобу розміщення.

Значення додаткових послуг у діяльності будь-якого готелю полягає у тому, що рішення гостя відвідати певне місце зазвичай ґрунтується не на факторі наявності в цьому місці конкретного готелю, а приймається зовсім з інших причин: можливість розважитися, відпочити, зайнятися спортом, прийняти лікувальні ванни. Людина, що планує свою поїздку під час відпустки, вибирає спочатку певне місце відвідування – країну, регіон або місто. Тільки після цього вона приступає до вибору підходящого готельного підприємства або іншого засобу розміщення. Однак якщо готель відвідується туристом повторно, то питання розміщення може бути вирішене заздалегідь.

Зрозуміло, що готелі різного рівня і «зірковості» пропонують і зовсім різний додатковий сервіс. Адже тих, хто зупинився в бюджетному номері, навряд чи зацікавить наявність вертолітного майданчика. У той же час, відсутність Інтернету чимало здивує бізнесмена. Визначальним фактором для збільшення кількості і поліпшення якості додаткових послуг є орієнтація готельного підприємства на ту або іншу категорію постояльців. Додаткові продукти готелів дозволяють отримувати додаткову вигоду поряд з вигодою від реалізації основного продукту, а так само допомагають відрізнити основний продукт від продуктів-конкурентів. Фактор професійної пропозиції додаткових послуг є важливим, оскільки непрофесійне впровадження додаткових готельних послуг часом може принести підприємству більше шкоди (у формі невдоволення з боку клієнтів), ніж користі. Система додаткових послуг на відміну від інших частин готельного бізнесу вимагає нестандартних підходів до вирішення багатьох питань. Правильна організація процесу впровадження і надання додаткових послуг обумовлює можливість розширення переліку пропозицій для клієнтів готелю і залучення додаткових категорій споживачів. Розвиток системи додаткових послуг сприяло становленню готельної справи як галузі економічної діяльності, з плином часу приносить всі великі та стабільні доходи.

Аналіз організації та надання додаткових  послуг у готелі «InterContinental Kiev» показав, що даний готель пропонує своїм гостям широкий набір додаткових послуг, серед яких можна виділити наступні групи: загальні  послуги, спорт,  відпочинок та розваги,  СПА-  та  косметологічні процедури, послуги для гостів із дітьми, бізнес-послуги, сервіси.

Різноманітність і різнобічність у переліку наданих додаткових готельних послуг дозволяє «InterContinental Kiev» здобувати перемогу у складній конкурентній боротьбі на ринку розміщення.

З усього цього можна зробити висновок, що перелік і якість надання   додаткових послуг у готелі «InterContinental Kiev» відповідає вимогам присвоєної готелю категорії.

Для того, щоб і в подальшому бути рентабельним на ринку сфери послуг, туристичний комплекс обов’язково і незаперечно повинен підтримувати якість обслуговування на належному рівні, своєчасно усувати недоліки у наданні готельних послуг та розробляти концепції покращення обслуговування.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: