перейти на сайт>>

Організація рекламної роботи на підприємстві та напрямки її вдосконалення

ID роботи: 7573
Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти дослідження організації рекламної роботи на сучасному підприємстві

1.1.Теоретична основа, поняття та сутність рекламної діяльності

1.2. Види та засоби реклами: переваги та недоліки

Висновки до  розділу     1

РОЗДІЛ 2. Дослідження особливостей організації рекламної роботи в ТА «TUI Ukraine» та напрямки її вдосконалення

2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства

2.2.Оцінка рекламної діяльності підприємства

2.3.Рекомендації щодо удосконалення рекламної роботи на підприємстві

Висновки до  розділу     2

ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДО РОБОТИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:

В ході роботи над даною курсовою  роботою було розглянуто теоретичні та практичні аспекти пов’язані із організацією рекламної діяльності підприємства, але необхідно відмітити, що всупереч поширеній думці реклама є далеко не єдиним «двигуном торгівлі», а лише одним з безлічі. Але у загальній системі великого комплексу маркетингових заходів реклама є, як правило, домінуючим елементом.

Реклама вимагає великих грошей, що легко розтратити даремно, якщо фірма не зуміє точно сформулювати задачу, прийме недостатньо продумані рішення щодо  рекламного бюджету, звертання і вибору засобів реклами, не зуміє зробити оцінку результатів рекламної діяльності.

Перша, теоретична, частина курсової роботи присвячена висвітленню поняття та напрямків рекламної діяльності підприємства.

В практичній частині розглядалося практичне питання здійснення рекламної діяльності на прикладі ПП «TUI UKRAINE». Об’єкт дослідження ефективно працює в сфері надання туристичних послуг та вже накопичив достатній досвід проведення рекламної діяльності, однак, поряд з тим, ще має кілька проблемних, досі не закритих питань в цієї області.

ПП «TUI UKRAINE»  змушено  планувати свою рекламну політику в багатьох напрямах. Саме реклама в багатьох випадках стає основою для прийняття рішення про подорож, вибір готельного комплексу, набору послуг. Зміст рекламних звернень залежить від напрямку рекламних зусиль.

 Туристична фірма ПП «TUI UKRAINE» постійно веде рекламну кампанію, яка носить нагадуючий та інформативний (у випадку презентації нових видів продукції)  характер. Найбільш поширеними засобами реклами фірми є періодичні видання та зовнішні носії.

Графік виходу реклами носить сезонний характер. В цілому, остання проведена рекламна кампанія принесла позитивні результати. Отже, стратегія рекламної діяльності була вибрана правильно.

Отже, у даній курсової роботі на прикладі туристичної фірми ПП «TUI UKRAINE» розкрито найбільш ключові моменти процесу розробки   рекламної діяльності фірми, від яких в значній мірі залежить матеріальне благополуччя підприємства.   


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: