перейти на сайт>>

Організація рекреаційних послуг, Санаторій «Лазурний»

ID роботи: 8339
Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І Теоретико-методичні та законодавчі засади організації надання в Україні послуг з лікувально-профілактичної рекреації

Розділ ІІ Особливості функціонування СКЗ «Лазурний»

2.1. Загальні відомості про санаторій

2.2. Характеристика функціонування закладу

2.3. Особливості менеджменту СКЗ «Лазурний»

Розділ ІІІ Проблеми та перспективи розвитку санаторію «Лазурний»

Висновки

Література



Висновок:

Таким чином, дослідження  теоретико-методичних та законодавчих засад  організації надання в Україні послуг з лікувально-профілактичної рекреації показало, що   санаторно-курортний комплекс - це:

по-перше - самостійна підсистема міжгалузевого рекреаційного комплексу;

по-друге - звужуючи цільовий сегмент до туристів, даний комплекс також розглядається як підсис­тема туристично-рекреаційного комплексу.

по-третє - міжгалузеве функціональне утворення сукупності підприємств, організацій, установ, у рамках якого виникають економічні та соціальні відносини з виробництва, реалізації та надання від­почивальникам санаторно-курортних та оздоровчих послуг. СКК можна розглядати на рівні держави, регіону та підприємства.

 З’ясування особливостей функціонування СКЗ «Лазурний» показало, що досліджуваний санаторій «Лазурний» розташований в екологічно чистій зоні відпочинку Азовського моря в Бердянську.

Курорт має природні лікувальні джерела сульфідно-мулову грязь, хлоридно-натрієву, йодбромну мінеральну воду. У санаторії «Лазурний» пропонують лікування:

хвороб системи кровообігу (для дорослих і дітей) ;

хвороб  жіночих статевих органів;

хвороб  кістково-м’язової системи;

хвороб органів травлення;

хвороб нервової системи;

хвороб нервової системи (батьки з дітьми);

хвороб органів дихання;

хвороб органів дихання (батьки з дітьми);

хвороб кістково-м’язової системи, периферичної нервової системи, ДЦП, системи кровообігу, органів дихання, травлення, сечостатевої системи, ДЦП, шкіри, цукровий діабет (батьки з дітьми);

відділення реабілітації хворих, які перенесли оперативні втручання на органах травлення;

реабілітація дітей, хворих на цукровий діабет у супроводі батьків.

До послуг відвідувачів санаторію - пологі піщані пляжі з навісами, дискотека, більярд, спортивні майданчики, тенісний корт, дитячі ігрові майданчики, бібліотека, ресторан, кафе, пошта, телеграф, мережа магазинів, банківське обслуговування, камера зберігання, ігрова кімната з вихователем. Розміщення в двокімнатних двомісних люксах, двомісних номерах підвищеної комфортності, одно- і двомісних номерах зі всіма зручностями, двомісних номерах зі зручностями на два номери.

Місія санаторію «Лазурний» - відновлення здоров’я своїх клієнтів за рахунок застосування спеціалізованих медичних програм, високої якості обслуговування, застосування широкого спектру медичних технологій

Цільова аудиторія санаторію «Лазурний» - це в основному сімейні люди  у віці від 30 до 60 років з вищою або середньою освітою.

У процесі просування санаторно-курортних послуг у даному СКЗ використовується як прямий, так і непрямий канал збуту.

Таким чином, оптимальний розвиток підприємств вітчизняного санаторно-курортного комплексу може бути забезпечений лише при умові підтримки рівноваги між збереженням природних ресурсів, економічними ресурсами й соціальними потребами. Успішна діяльність суб’єктів ринку санаторно-курортних послуг в умовах динамічних змін може бути забезпечена на основі організації відповідної маркетингової політики.

З метою підвищення ефективності діяльності санаторію «Лазурний» пропонується використання сервісної концепції управління підприємствами санаторно-курортної сфери.

Сутність сервісного менеджменту можна представити, виходячи з таких положень: орієнтація на якість сервісу, яка має вирішальне значення для управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами; орієнтація на споживача, тобто на його сервісні потреби; управління персоналом санаторно-курортних та оздоровчих підприємств повинно базуватися на прин­ципово іншій основі - роботі в команді, міжфункціональному співробітництві, міжорганізаційному партнерстві.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: