перейти на сайт>>

Організація харчування та обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства при готелях. на прикладі: Готель «Прем’єр Палац» м.Київ

ID роботи: 8998
Тип роботи:
Об'єм: 63 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Місце та роль ресторанного господарства в обслуговування туристів

1.1. Ресторанне господарство як складова індустрії туризму та готельного господарства

1.2. Класифікація закладів ресторанного господарства при готелі

1.3. Форми обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства в готелях

Розділ 2. Організація харчування та обслуговування споживачів на прикладі ресторану готельного комплексу

3.1. Загальна характеристика ресторану «Теракота»

2.2. Ознайомлення з організацією обслуговування на підприємстві та роботою торгового залу ресторану «Теракота»

2.3. Характеристика проблем виробничих процесів закладу ресторанного господарства

Розділ 3. Шляхи вдосконалення організації надання послуг з харчування в ресторані «Теракота»

3.1 Сучасні підходи щодо вдосконалення технології управління в закладах ресторанного господарства

3.2 Обґрунтування заходів з автоматизації  обліково-аналітичного процесу в закладі ресторанного господарства

3.3 Розрахунок економічного ефекту від автоматизації основних виробничих процесів в ресторані «Теракота»

Висновки

Література

Додатки



Висновок:

Важливий елемент в обслуговуван­ні туристів – послуги ресторанного господарства. Підприємства ресторанного господарства обслуго­вують досить різноманітний контингент відвідувачів-туристів як вітчизняних, так й іноземних, як ор­ганізованих, так й індивідуальних. Для кожної кате­горії споживачів потрібні особливі методи, прийоми обслуговування.

У процесі обслуговування туристів ресторан­не господарство відіграє особливо важливу роль і набуває специфічних рис, що дозволяє вважати ресторанне господарство в готельно-туристичних центрах складовою індустрії туризму. Характерною особливістю обслуговування туристів є надання їм повного комплексу послуг (сніданок, обід, вечеря).

Саме харчування є однією з основних послуг у технології туристичного обслуговування. Можна виділити три основні форми обслуговування: харчування, оплачене гостем; харчування, не включене у вартість номера; харчування, що надається за додаткову плату. Воно повинне бути різноманітним, в міру відрізнятися від звичного виду харчування і в той же час бути сюрпризом.

Схема забезпечення харчуванням туристів залежить від виду туру, категорії туристів, співвідношення місць розміщення до посадочних місць харчування і багатьох інших факторів. Харчування туристів проводиться у відповідності з умовами, обумовленими в путівці, ваучері, договорі. Як правило, сніданок туристам надається за схемою «шведський стіл» із самообслуговуванням і вибором страв за своїм розсудом з наданого асортименту.

Заклади ресторанного господарства готелів представлені різними типами: ресторан, кафе, бар, буфет, їдальня, закусочна, – в яких використо­вуються різні форми обслуговування. Вони можуть обслуговувати як туристів чи інших мешканців готелю, так і мешканців міста.

 

Дослідження особливостей функціонування ресторану «Теракота» показало, що дане підприємство – сучасний заклад ресторанного господарства, що успішно функціонує на ринку м. Києва.

Як і в звичайному закладі ресторанного господарства, у ресторанні «Теракота» наданні всі необхідні умови для організації споживання страв: наявність всіх торговельних приміщень (основний зал, вестибюльна група приміщень, в яку входять туалет, гардероб, вестибюль).

Тип організаційної структури ресторану – лінійно-функціональна, при цьому лінійний персонал забезпечує безпосереднє керівництво виробництвом. Функціональний персонал допомагає лінійним керівникам виконувати функції управління своїми підрозділами.

Вона дозволяє організувати управління за лінійною схемою (директор – начальник підрозділу – майстер), а функціональні відділи апарату управління підприємства лише допомагають лінійним керівникам вирішувати управлінські завдання.

Така структура управління завдяки своїй ієрархічності забезпечує оперативну реалізацію управлінських рішень підвищення ефективності роботи функціональних служб, уможливлює необхідний маневр ресурсами.

Впровадження новітніх інформаційних технологій надає можливість одержання оперативної та своєчасної інформації про виробничо-торгівельну діяльність ресторану «Теракота» з метою ефективного управління. Завдяки зазначеному, з’являються можливості оптимізації систем обліку та внутрішньогосподарського контролю; раціоналізації товарних втрат, виробничих витрат й витрат діяльності; забезпечення дієвості роботи персоналу; можливості доступу до інформації ширшого кола як внутрішніх, так і зовнішніх користувачів.

Використання інформаційних технологій сприяє забезпеченню управління виробничо-торгівельною діяльністю та основними бізнес-процесами підприємств ресторанного господарства, а також створює єдиний інформаційний простір для ведення точного, оперативного й зручного обліково-аналітичного процесу.

В даний час керівництво ресторану «Теракота» має намір удосконалити процес обслуговування клієнтів засобами автоматизації. У зв’язку з цим  було розглянуто два альтернативних проекти – запровадження нової програми з автоматизації обліку або впровадження електронного меню.

Проведені розрахунки показали, що на даному етапі розвитку ресторану «Теракота» більш доцільним є впровадження електронного меню, оскільки даний захід дозволить не тільки отримати додатковий дохід, а й значно скоротити витрати за рахунок скорочення кількості офіціантів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: