перейти на сайт>>

Основные художественно-технические средства телевизионной рекламы

ID роботи: 3800
Тип роботи:
Об'єм: 12 стор.
Вартiсть: 30 грн.


Змiст:

Введение

1.Общая характеристика и особенности телевизионной рекламы

2. Образ как средство визуальной коммуникации в телевизионной рекламе

3. Особенности использования художественно-технических средств в телевизионной рекламе

Заключение

Список литературы




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: