Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
I. Теоретична частина
1.1 Аналіз сучасного ринку шоколаду в Україні
1.2 Технологія виготовлення молочного шоколаду
1.3 Фактори, що впливають на споживчі властивості молочного шоколаду
1.4 Класифікація та асортимент молочного шоколаду
1.5. Вимоги до якості молочного шоколаду
II. Практична частина
2.1 Коротка організаційна характеристика діяльності ТОВ «Фора» м.Бородянка
2.2 Аналіз асортименту молочного шоколаду, що реалізується ТОВ «Фора» м.Бородянка
2.3 Фактори оптимізації асортименту молочного шоколаду у ТОВ «Фора» м. Бородянка
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Висновок:
Отже, у даній курсовій роботі було проведено дослідження асортименту та якості вітчизняного молочного шоколаду.
Шоколад - це кондитерський виріб, що складається з шоколадної маси, начинки, або без неї, сформований у вигляді плиток, батонів або фігур різних обрисів.
До категорії «Молочний» попадає шоколад зі збільшеним вмістом сухого молока і частки какао 25-40%. (Саме винайдення сухого молока в кінці ХІХ століття дозволило «освітлити» шоколад).
Державний стандарт України на шоколад є дуже жорстким за нормативними показниками, що робить продукцію вітчизняного виробництва конкурентоспроможною.
Українська кондитерська промисловість вже довела свою конкурентоспроможність на внутрішньому і зовнішньому ринках: продукція цієї галузі задовольняє європейським показникам якості. Часи дешевих неякісних цукерок давно пройшли, поступившись місцем більш якісній кондитерської продукції вітчизняних виробників.
Подібно іншим ринкам харчових продуктів концентрація шоколадного виробництва в Україні практично завершилася виділенням головних виробників. Лідерами галузі є п‘ять виробників: ЗАТ «Крафт Фудз Україна» (ТМ «Корона», «Milka»), корпорація «Рошен» (ТМ «Roshen», «Чайка» і «Аленушка»), ТВФ «Світоч» (ТМ «Світоч», «Nestle»), ЗАТ «Малбі» (ТМ «Millenium», «Любимов», «Фуршетівська», ТМ «Премія», «Rainford») і ЗАТ ВО «КОНТІ» (ТМ «Dolci»). Сумарно на цих виробників припадає понад 93% випуску шоколаду. У десятку провідних виробників шоколадних плиток також входять ВАТ «Полтавакондитер» (ТМ «Домінік»), ЗАТ «АВК» (ТМ «Persona», «DOMIOR») і «Корпорація» Бісквіт-Шоколад» (ТМ «Old collection»).
Результат дослідження асортименту молочного шоколаду, що реалізується ТОВ «Фора» м.Бородянка показали, що в цілому представлений асортимент задовольняє вимогою покупців. На полицях магазину представлені 42 види молочного шоколаду сьомі найвідоміших шоколадних брендів: ПАТ «Крафт Фудз Україна» (29% у загальній структурі асортименту молочного шоколаду), що пояснюється тим, що дана компанія представляє такі відомі українському споживачу торгівельні марки як «Корона», «Milka», «Cote d’Or», «Шоколадна фабрика «Україна», «Siesta», «Люкс», «Jacobs», «Maxwell House», «Carte Noire».
При цьому найбільшу питому вагу (29% у загальній структурі асортименту) має молочний шоколад виробництва ПАТ «Крафт Фудз Україна», що пояснюється тим, що дана компанія представляє такі відомі українському споживачу торгівельні марки як «Корона», «Milka», «Cote d’Or», «Шоколадна фабрика «Україна», «Siesta», «Люкс», «Jacobs», «Maxwell House», «Carte Noire».
Найбільш чисельна товарна група у загальній структурі асортименту молочного шоколаду – це молочний шоколад із різноманітними наповнювачами, який, як і класичний молочний моношоколад представлений у товарній лінійці всіх виробників.
Всі зразки стандартні і підлягають реалізації без обмежень.
У подальшому з метою оптимізації асортименту молочного шоколаду у ТОВ «Фора» м. Бородянка та збільшення прибутку доцільно було б розширити асортимент підприємства.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com